حالا بعد از چند وقت، فطعه های اصلی را هم حذف می کنند میدهند به قطعه سازان عزیزداخل کشور (که آنها هم همه را به چین سفارش دهند) تا ارزانترین برای خودشان و گران ترین را به مردم تحویل دهند. میدانید مشکل از فرهنگ ما ایرانی هاست که می خواهیم بدون زحمت پول درآوریم و تابع هیچ اخلاقی هم نیستیم. با فرهنگ از دست رفته هیچکاری نمیشه کرد. مردم ایران به دست توی جیب همدیگر کردن عادت کرده اند متاسفانه.
شرکتهای داخلی خودرو سازی تا زمانی که بدون رقیب هستند و هر روز یک نفر بدون تخصص میاد و مدیر عامل میشه و بدون در نظر گرفتن حقوق مشتریانش به هر شکل ممکن فیمتها را افزایش میدهند بدون شک وضع بهمین منوال خواهد بود.
صنعت لبنیات اوایل انقلاب را نگاه کنید و مقایسه آن با الان نمونه بارزی از رقابت است
هیچی والله ملت روگیراوردن هرکاری دلشون میخوان با این مردم بینوامیکنن.هیچکسی هم نیست رسیدگی کنه.تازه خیلی هم اعتراض بکنی خائن به تولید ملی شناخته میشی وباعث بیکار وبدبخت شدن کارگران این دوخودروساز گرانقدر و والامقام میشی.
این همه شرکت خودرو ساز در اروپا و کره وجود دارد چرا پژو؟پس این غرور ملی چی میشه؟مگه زمانی کشور ما توسط ابن کشور تحریم نشده بود؟حالا نووبت ما نیست تحریمش کنیم؟شرکت های کره ای مکه بهتر یا همتا با پژو نیست؟پژو الان جز خودروسازان دست دوم سوم اروپاست که همتای آن نیز زیاد است چرا؟
مشخص است که رانتی در کار است