ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
مگه در جاده هاي دوطرفه عبور تريلي و ماشين هاي سنگين ازاد هست ؟
اين راننده تريلي نخواسته عوارض بده و سرعتش هم بالا بوده چقدر هم زياد مقصره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
یکی از دلایل تلفات بالا در تصادفات سواری ها با تریلی و کامیون ها مربوط به نوع سپر و ارتفاع ماشین های سنگین نسبت به سواری است که راه حل بسیار ساده ای دارد:
اولا ماشین های سنگین در اروپا و امریکا درصورتی می توانند در اتوبان ها تردد کنند که سپر جلو، عقب و اطراف و بین لاستیک ها تا سطح معینی پایین باشند تا درصورت برخورد با سواری، سواری زیر کامیون یا تریلی نرود، من خانواده ای را دیدم که سه سر سه نفر انها در تصادف با کامیون قطع شده بود. اگر دقت کنید ارتفاع کامیون و تریلی های فاقد سپر و پوشش پایینی طوریست که کاملا روی ستون های ماشین سواری قرار می گیرد.
دوم اینکه اگر کامیون ها و تریلی های ما همچنان قدیمی هستند و فعلا قابل جایگزینی نیستند پلیس می تواند الزام کند که تمام ماشین های سنگین مجهز به گارد و سپر تا سطح ایمن برای برخورد با سواری ها یشوند و این کار سختی نیست.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
دقیقا، منم چند بار قبلا اینو چند جا نوشتم اما کسی به فکر نیست. مخصوصا این کمپرسی ها خیلی ارتفاع سپرشون بالاست