در کشوری که صنایع و تولیدکننده ها دولتی و خصولتی هستند و سازمان استاندارد و سازمان های حامی مصرف کننده ها هم دولتی هستند ، صحبت از تولید استاندارد و حمایت از حقوق مصرف کننده ، جک خنده داری بیش نیست که البته این جک ، دیگر خنده دار هم نیست از بس تکراری شده است
تا وقتی که دولت به فکر سود بیشتر باشه واجازه ورود خودروهای خارجی با قیمت واقعی را ندهد و فضا رقابتی نباشد ودوستان از پراید این سرمایه ی ملی توپل نخورند شما اصلا بگو 1400
تنها راه مبارزه باتولیدخودروهای غیر استاندارد تولید خودروهای استاندارد با قیمت مشابه خودروهای غیر استاندارد است..تا مشتری های زمینی توان خرید داشته باشند..وگرنه سری به مریخ و مردمانش بزنید...
تولید پراید و پژو خیانت به خود خودروسازان و همچنین ملت است. وقتی در برخی از خودروهای داخلی مثل تیبا و یا دنا، امکانات ایمنی و استاندارد نسبتاً بالاتری از پراید و پژو وجود دارد و به لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی، طراحی بدنه و.. مقداری بروزتر شده اند، خودروسازان باید این خودروهای پیر و فرسوده را جمع آوری کرده و لااقل بجای آنها، نسخه های با کیفیت تر داخلی را تولید کنند تا با افزایش تیراژ خودروهای بروزشده، تولید آنها اقتصادی شود و قیمتها نیز کاهش یاید، مگر آنکه از محل تولید پراید و پژو منافع خاصی نصیب هیات مدیره و مدیرعامل خودروسازان می شود که ملت از آن بی اطلاع است....
پاسخ ها
دلسوز
||
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
کلا بحث تیبا و دنا و پراید نیست . همین دنا و تیبارم 30 سال دیگه تولیدش میکنن بعد وانتش میکنن و بعد از سی سال همین بحث همچنان ادامه داره بحث سر اینه که دید خودرو ساز باید از دید استثمار بیرون بیاد و واقعا خودرو تولید کنه