ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
هر سال این جنگ زرگری هست و وقتی به دیدن همدیگر می روند قضیه حل می شود چه جوری خدا داند فقط چوبش را مردم می خورند
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
واقعا همون اول که خبر رو خواندم پیش خودم گفتم سرکاریه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
در کشوری که صنایع و تولیدکننده ها دولتی و خصولتی هستند و سازمان استاندارد و سازمان های حامی مصرف کننده ها هم دولتی هستند ، صحبت از تولید استاندارد و حمایت از حقوق مصرف کننده ، جک خنده داری بیش نیست که البته این جک ، دیگر خنده دار هم نیست از بس تکراری شده است

یک جوان قربانی پراید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
تا وقتی که دولت به فکر سود بیشتر باشه واجازه ورود خودروهای خارجی با قیمت واقعی را ندهد و فضا رقابتی نباشد ودوستان از پراید این سرمایه ی ملی توپل نخورند شما اصلا بگو 1400
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
پیکان ۴۰ سال خولید شد پس پراید و ۴۰۵ هم حداقل ۴۰ سال تولید خواهند شد.
رضا حاج محمودان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
تنها راه مبارزه باتولیدخودروهای غیر استاندارد تولید خودروهای استاندارد با قیمت مشابه خودروهای غیر استاندارد است..تا مشتری های زمینی توان خرید داشته باشند..وگرنه سری به مریخ و مردمانش بزنید...
ناشناس
|
Denmark
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
اگه تعطیل کنن اونوقت کیا دزدی کنن از مردم ؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
100 در صد

چون ما خودرويي فاقد استاندارد نداريم كه در حال توليد باشه

فقط از منظر درجه نمره كيفي در سطوح مطلوبي قرار ندارند


ديديد/

باز هم مسئولين نه دروغ گفتن نه راست

درست مثل همه حرفها و رفتارشون................................................................
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
استانداردچی هست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
تولید پراید و پژو خیانت به خود خودروسازان و همچنین ملت است. وقتی در برخی از خودروهای داخلی مثل تیبا و یا دنا، امکانات ایمنی و استاندارد نسبتاً بالاتری از پراید و پژو وجود دارد و به لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی، طراحی بدنه و.. مقداری بروزتر شده اند، خودروسازان باید این خودروهای پیر و فرسوده را جمع آوری کرده و لااقل بجای آنها، نسخه های با کیفیت تر داخلی را تولید کنند تا با افزایش تیراژ خودروهای بروزشده، تولید آنها اقتصادی شود و قیمتها نیز کاهش یاید، مگر آنکه از محل تولید پراید و پژو منافع خاصی نصیب هیات مدیره و مدیرعامل خودروسازان می شود که ملت از آن بی اطلاع است....
پاسخ ها
دلسوز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
کلا بحث تیبا و دنا و پراید نیست . همین دنا و تیبارم 30 سال دیگه تولیدش میکنن بعد وانتش میکنن و بعد از سی سال همین بحث همچنان ادامه داره بحث سر اینه که دید خودرو ساز باید از دید استثمار بیرون بیاد و واقعا خودرو تولید کنه
نظرات بیشتر