ش.ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
سال 94 یک خودروی 206 اس دی خریدم طی یکسال مشکلات زیر برای آن بوجود آمد:
تعوبض استپر-تعویض پتانسیومتر-تعویض ای سی یو-سه یار تعویض استارت-تعویض دیسک و صفحه-تعویض گیربکس-تعویض شیشه بالابر-تعویض دسته راهنما-تعویض لاستیک درها
بعد از یکسال مصرف ماشین به شانزده درصد رسید و به دلیل ناهماهنگی گیربکس با موتور حداکثر سرعت ماسین با خود کشی به 110 تا هم نمی رسید.بالاخره با 4 میلیون تومان ضرر مجبور به فروش ان شدم.چون نمایندگیها از پذیرش ان خودداری می کردند.لعنت ا... علی المسئولین ایران فرغون اجمعین الی یوم الدین.امین
کاوه
|
Germany
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
دوستان عزیز من سال 92 یک ماشین پژو 405 جی ال ایکس صفر کیلومتر در ایران خریدم و باهاش ابران رو گشتم. 12417 کیلومتر توی اتوبان و سربالا و سرپایین و گرما و سرما از این ماشین خیلی رازی بودم و دادم به برادرم که اون هم تا امروز سوار میشه. شنیدم که کمپانی های فرانسوی ماشینهایی که اینجا 12000 بورو میفروشند رو میخوان تو ایران زیر 10000 یورو بفروشند. خوب من هم اگه مدیر پژو سیتروئن باشم و حتی به خاطر بازار ایران کمپانی اوپل میخرم و به شعبون بی مخ ها هم پول میدم و کمپین راه میندازم که ایران خودرو رو از بین ببرم. از نظر مدیر یک چنین شرکتی، تو یک کشوری مثل ایران که کسی کار مولد نمیکنه و همه توقع خدمات دارند، باید نهایتا کسانی که پول دارن و میتونن حد اقل 20000 یورو به ماشین سوای بدن، ماشین سوار بشوند. اینطوری هم ترافیک کم میشه و تصادف و مرگ و میر کمتر میشه و هم اون یک میلیون نفر میتونن به کار پرورش خر بپردازند واگه هر خر رو 5000 بورو بفروشند این قشر معترض هم یک وسیله حمل و نقل مناسب با بودجه اش که هدایت اون آسونتر هست خواهد داشت و خطر و آمار تصادفات مرگبار هم کمتر میشه و علاوه بر اون یک ملیون شغل جدید هم در مشاغل مربوط ایجاد میشه ( پالان دوزی و نعل زنی و ...). هم من مدیر شرکت پژو، هم مصرف کننده ایرانی، هم کارگر فرانسوی و هم کارگر ایرانی جای خودشون میشینند و همه هم راضی خواهند بود. اگه تو این نسل نشند تو نسل بعدی میشند.
پاسخ ها
hamid
| United States of America |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
کاوه خان اولا توی حرفات هر چی که خارج از قاعده گفتی خودتی ثانیا اون فرانسوی فلان فلان شده قرار نیست اون ماشینی که خودش سوار میشه بما بده هیچکدوم از آپشن ها در خوردرو ایرانی نخواهد بود. ثالثا فکر کنم توی عمرت غیر از 405 ماشین دیگه ای سوار نشدی بقول معروف به هویج میگی قاقا .دست آخر اینکه کاروبار الاغ و الاغچی زیر سایه بعضی ها به حد کافی رونق داره شما برای خودت تبلیغ نکن . بزار اینم بگم امثال شما باعث شدن که این مملکت هر چیزی که میسازه فقط همون سری اولش خوبه چون بعضی ها توی مملکت ما لیاقت داشتن جنس خوب را ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
شما بهتره بری تو همون شانزه لیزه قدم بزنی و این بیزنس پلان ها رو بذاری برای اهلش که الحمدلله دارن دوباره فعال میشن که همون پرورش خر شما رو عملی کنند!! تا حالا داشتن مقدماتش رو آماده می کردند و حالا میخوان به مرحله اجرا برسونند. تفکرات امثال جنابعالی هم کمک بزرگی به اون هاست!
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
آی شما که دم از اشتغال هموطنامون میزنید وقتی مصرف کننده یه محصولی را میخره و از پولی که داده راضی نیست به نظر شما این پول حقوقی که میبره برای خانوادش حلاله . ؟ ......خودتون قضاوت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
آقا چشمت روز بد نبینه دلمون خوش کردیم فریب فامیل ایرانخودرویی خوردیم یه سمند خریدیم و راه افتادیم رفتیم سمت زنجان که بین راه تو هوای سرد شیشه ها پایین رفتن بعد فلاشرها شروع به زدن کرد بدتر از همه بوقش هم مرتب میزد و قطع میشد خلاصه مثل یه خر چموش پدرمون تا رسیدیم در آورد تازه باعث قطع رابطه با فامیلمون هم شد. شانس آوردم زنم زن خوبی هستش همش میگفت عیبی نداره اعصاب خودت خراب نکن خرابی این سمند کافیه دیگه.
سیدرضا بطحایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
سلام
بسیاری از نظرات را خواندم. سالهاست در ارتباط با صنعت خودرو فعالم. کلیه ی عوامل ساخت خودرو اعم از مهندس و کارمند و کارشناس از خودمونن. من و شما کارهامونو با چه دقت و تعهدی انجام میدیم؟ متوسط رفتار ما مساوی با متوسط کیفیت خودروهای داخلیست. ولی چن تا مطلب عجیبه. در ژاپن حقوقها حدود شش برابر ایرانه. هزینه سوخت و قیمت ملک هم به همچنین. البته قیمت مواد اولیه خیلی گرونتر نیست. چرا قیمت تویوتا کمری قبل از ورود بایران برابر مثلا دنای وطنیست؟ سوال دوم. چرا وقتی قیمت ارز سه برابر میشه قیمت پراید هم سه برابر میشه؟ مگه صرفه جویی ارزی نداره. دیگر نکته اینکه ارتشا در بین سازندگان قطعات و بازرسین خودرو ساز ها بیداد میکنه. در بسیاری از موارد رشوه دهندگانی که محصول بدتری هم تحویل میدن از سازندگانی که قطعات با کیفیت تری ارایه میدن بدلیل ندادن رشوه عقب میفتن و از دور خارج میشن.
حسادت کارشناسای شاغل در خودرو سازی به قطعه سازان خرد و ورشت ارتشا رو تشدید میکنه.
ناگفته نمونه که همه خودرو ها بد نیستن. خدمات پس از فروش رو نباید جدی گرفت چون خوب ارایه نمیشه. بنظرم دولت هم خودروسازارا میشناسه. ولی مثل بچه ی معتاد میمونه که نمیدونه چکارش کنه. مشکل اصلی هم نیروی انسانی میانی و بالاتر از میانیست.
دعا کنیم که خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه که از ماست که برماست
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
نقندر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
اگر قرار باشه به بهانه حمایت از اشتغال جمعی از هموطنان از این خودروسازها حمایت شود پس باید از شبکه مافیای مواد مخدر هم حمایت شود چون به هر حال اشتغال ایجاد میکنه!!!!!!
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
اگه یه سال نخرید درست میشه اگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
به نظر من هر کی ایرانیه غیرت داره ماشین نخره
مفت خوران رو باید از لای حکومت کشید بیرون و به زباله دانی تاریخ انداخت