این خبر یک رکورد زده: همه نظرها به یک سمته و همه افراد هم مثبت دادند!
ناشناس
|
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
1
38
پاسخ
بسه ديگه شهر تهران در كنترل تاكسي و مسافركش بود / اصلا در دنيا چيزي به عنوان اژانس تاكسي وجود نداره؟؟ شغلهاي من دراوردي در ايران
ناشناس
|
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
12
37
پاسخ
اعتراض حق اونهاست
حتی اگر حق با اونا نباشه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
اینو موافقم. قطعا هرکسی حق داره برای حقی که فکر میکنه پایمال شده اعتراض کنه . چه به حق چه به ناحق ... مهم اینه که صداشون شنیده بشه .
ناشناس
|
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
5
19
پاسخ
مشکل اینه که راننده تاکسی تمام پول رو برنمیداره و یک سومش رو باید به آژانس بده... و این ظلم به راننده آژانس هاست...به غیر از پولی که واسه حق عضویت سالیانه میدن و...
ناشناس
|
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
33
پاسخ
خداییش یه نکته منفی توی کامنتا برای این دو برنامه نیست
علی
|
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
22
پاسخ
ای کاش وضعیت نت خوب بشه تمامی تاکسی ها از این تکنولوژی استفاده کنند
قطعا هم به نفع مردمه هم رانندگان
هم ارگان های دولتی (دارایی، بیمه و . . .)
مژگان
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
39
پاسخ
دلیل اصلی استقبال مردم تهران از اسنپ و تپ سی ، قیمت بسیار پایین تر کرایه این آژانس های الکترونیکی است...من همین دیروز از میدان تسلیحات در شرق تهران به میدان آریاشهر می خواستم ماشین بگیرم آژانس محلی قیمت 22 هزار داد ولی با اسنپ فقط 12 هزار تومان دادم..انصاف بدید اقشار متوسط مردم که مثل من درآمد پایینی دارند چرا نباید از این موقعیت جدید استفاده کنند.....آژانس های عزیز هم بجای اعتراض قیمت هاشون رو بیارن پایین...
آرش
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
30
پاسخ
مشاغل با زمانه اگر خودشان را مطابقت ندهند محکوم به اضمحلال هستند. گستره وسیعی از مشاغل هست که میبایستی پوست بیندازند.دوران داشتن دفترکار یا مغازه با یک خط تلفن ثابت و هزینه های سنگین بیمه و مالیات و استهلاک محل و درانتظار ماندن برای مراجعه مشتری برای خیلی ازمشاغل گذشته و یا درحال گذارهست. تکنولوژی منتظر آدمها نمیماند راه خودش را میرود
سید
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
35
پاسخ
شما که تاکسی داری، طرح هم داری،برو اسنپ مسافر بهتر هم گیرت میاد که!؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
دوست عزیز . تاکسی قبول نمیکنه . از من و شما زرنگ تر هستن . فقط شخصی قبول میکنه
ناشناس
||
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
مشکل برای آزانسها ایجاد شده که مشتریشون کم شده نه تاکسیها.
ناشناس
||
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
کار خوبی می کنند راننده های تاکسی هم بی ادب اند هم بد رانندگی می کنند هم ماشینهایشان کثیف است.
ناشناس
|
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
37
پاسخ
مزایای این تکنولوژی
کرایه کمتر مسافر
درآمد بیشتر راننده
صرفه جویی در مصرف سوخت در نتیجه کاهش آلودگی هوا
ایجاد امنیت برای مسافر و راننده
معایب
کوتاه شدن دست دلالان!!!!
چه بهتر به جای بستن این تکنولوژیهای، به فکر هماهنگ کردن تاکسی ها با یک سیستم مشابه باشیم تا همه از مزایای این سیستم سود ببرند، این وظیفه تاکسیرانی است .