تا زمانی که مردم ما این آشغالای چینی و وطنی رو میخرن اوضاع همینه لیاقت ما ایرانیا همین ماشیناس ماشین و 3 برابر قیمت بهمون میندازن.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
دقیقا
ناشناس
|
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
1
30
پاسخ
اقتصاد دولتی و رانتی نتیجه ای جز این نداره. خودروسازهای داخلی دلیلی نداره تغییر رویه بدهند وقتی نه درکارخونه هاشونو میبندند نه جریمه درست حسابی میشن نه رقیب دارن. مردم هم انتخابی تو بازه های قیمتی تولیدات اونا ندارند و مجبورند اونارو بخرند.
ناشناس
|
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
1
38
پاسخ
تا پرایدخر برا خرید پراید پیش پیش پول میده پرایدساز هم با تمام توان میتازونه
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
خوب چه کنیم یا باید پیاده بمانیم یا پراید بخریم دیگه. گزینه سوم خرید خودرو خارجی است که بالای 60 میلیون در میاد.
ناشناس
|
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
8
2
پاسخ
تمام این بازی ها برای آن بود که تحریمها برداشته شوند و عده ای با بستن قراردادهای کلان ووارد کردن اتومبیلهای کامل اعم از سواری و اتوبوس و وواگن و کامیون و هواپیما . هم کار و تولید در این مملکت را به نابودی بکشانند و هم توشه ای از این قراردادها شاید برای خود دست و پا کنند و تا این مملکت دچار بحران و نابودی شد جیم و الفرار !!! ایا شخص مسلمان معتقد مردم دوست مملکت دوست و پیرو قران و عترت اهل بیت میاید فوری و انی برای این مملکت شتابانه اینهمه قراردادهای سنگین واردات ببندد ؟؟؟!1 این خرد است و عقل سلیم ؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
2
32
پاسخ
هر وقت خودروسازها توستن خودرویی بسازن که برف پاک کنش صدا نده اونوقت اسم خودشونو بذارن خودروساز
ناشناس
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
2
7
پاسخ
خودروساز اسیر رانت است نه تحریم
مصطفی
|
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
1
31
پاسخ
همه ماشینای بی کیفیتشونو باید نقد بدی بعد 4 ماه تحویل بگیری از ماست که برماست تا دو روز شرایطی میزارن همه حمله میکنن
م-وحیدی
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
2
20
پاسخ
بزرگترین آفت صنایع خودرو سازی ما نداشتن واحد پژوهش و توسعه واقعی است . نخستین وظیفه این واحد باید انجام آزمون های مختلف خودرو در شایط آب وهوایی و جاده ای کشور و مطابقت دادن نتایج با استاندارد های روز این صنعت قبل از معرفی محصول جدید به بازار باشد و در مرحله بعد دریافت بازخور از مشتریان و بررسی آنها برای افزایش کیفیت و بروز نگاهداشتن استاندارد ها. این ها بدیهی ترین اقدامات است که متاسفانه هرگز بدرستی مورد توجه نبوده .
ایجاد و احد طراحی قوای محرکه و بدنه بخش تکمیلی کار است که اینهم در مراحل اولیه نمایشی متوقف مانده است.
برای امور فوق اگر بودجه ای حدود ۲ تا ۵ در صد فروش شر کتهای خودرو سازی در نظر گرفته می شد و بدرستی وتحت نظر افراد متخصص هزینه می گردید و حداقل سالی دو بار حسابرسی می شد ما هم در سطح کره جنوبی اگر نه بالا تر قرار داشتیم . همانطور که در صنایع نظامی و هسته ای موفق بوده ایم آن هم با وجود همه تحریم ها .
ناشناس
|
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
1
33
پاسخ
دقت دقت کردی خودرو سازها فقط ادای تولید رو در میارن تا زیر سایه اون کار پر سود تر که همون مونتاژ ماشین های چینی هست انجام بدن
ایرانی
|
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
4
پاسخ
در کجا تحولی صورت گرفته که باید در خودروسازی صورت بگیره ؟ بخش خصوصی فعال نداریم و مدیریت منابع کشور اکثرا در انحصار یک عده است که باز اکثرا با استفاده از رانت و زدوبند و خوشخدمتی به بالاییها به مدیریت رسیده اند