یکی از دلایلی که خودروسازها این ماشینها رو تولید میکنن. همین لیاقت ما مردم هست.. وقتی وام میدن حمله ور میشیم... واسه همین باید هم به اندازه لیاقتمون انتظار داشته باشیم...
من پارسال یه 206 خریدم، اسمش رو گذاشتم ارابه مرگ! سرپیچ با سرعتهای بالا و یا روی دست اندازها خاموش میکنه و فرمونش هم قفل می کنه، بردم گارنتی گفتن درست شده ولی هیچ تغییری نکرده. خب اگه من این ارابه مرگ رو بفروشم انسانیه؟ اگه رئیس ایران خودرو قول بده باهاش هزار کیلومتر برونه مشکل مردم رو شاید می فهمید....
تنها خودروسازی جهان ... تاکید می کنم تنها خودروسازی جهان که مردم معتقد هستن مدل های قدیمی از تولیدات جدیدش خیلی با کیفیت تر هست و دنبال خرید مدل های قدیمی تر هستند ایران خودرو و سایپا هست !!!!!
یه خسته نباشید جانانه به مدیر عاملان این دو خودروساز بزرگ میگم که هم زمان با هیوندای کره تاسیس شدند و به جای پیشرفت روز به روز پسرفت می کنند خسته نباشید دلاوران !!!
مگر از اول انقلاب نعمت زاده وزیره - تا وقتی صداقت در مملکت نباشه اوضاع همینه . رسانه ملی هم که ادعای صداقت داره در این مسابقات فقط به فکر کاسبی است و رفیق دزد و شریک قافله است
ناشناس
||
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
نه همه از هم بدترن
مهدی م
||
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
اشتباه مکنید تا این دولت خدمتگزار سرمایه دارها هست همینه و بلکه بدتر
حمايت از توليد داخل به قيمت جان و مال و اعصاب و روان خريداران نگون بخت !
كجاي اين توليد لياقت حمايت كردن داره ؟؟
كدام وزير خودش يا خانواده اش با اين خودروها به محل كار خود و مسافرت ميرود؟
تا وقتی که هزینه گمرک و عوارض و مالیات خودروی وارداتیاسما 40 درصد ولی در واقع 200 درصد باشد و خودروی اینطرف مرز 3 برابر قیمت آن طرف مرز باشد همین آش و همین کاسه است.
بنده یک لیفان 620 مدل 93 دارم دو سال و نیم است که آخ نگفته بیچاره. بعدش ملت می گویند جنس چینی آشغال است. از من مصرف کننده بپرسی این لیفان از پارس و سمندی که قبلا داشتم هم راحت تر هم پر قدرت تر و هم دارای امکانات بیشتری هست.