بنظر کار مناسبی میاد.
پیشنهاد می کنم برای میدان بهمن نیز زیرگذر ساخته شود. در این امر از تجربه شهرداری یزد می توان استفاده کرد.
ناشناس
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
6
پاسخ
باتوجه به اینکه شرق به غرب اتوبان جلال (قبل ازپل گیشا)توسعه داده شده وعریض شده وزیرگذرهم ایجادشده وجوداین پل باعث ترافیک سنگینی شده که فکرکنم بازیرگذرمشکل خل شود
سید
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
11
پاسخ
تعویض آسفالت این پل تمام تهران رو به مدت سه ماه گره زده بود توی هم، حالا باید مردم به مدت 2 یا 3سال در گره ی کور نبود پل باشند تا پروژه های بسیار سریع شهری آماده تحویل بشوند، تشکر!
ناشناس
|
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
9
پاسخ
همین الان اونجا نقطه کور ترافیکی هست، چرا زمانی که زیرگذر کردستان- شهید گمنام رو میساختن این زیرگذر دوم رو اجرا نکردن؟ دوباره باید ملت توی ترافیک اون منطقه گرفتار بشن؟!
ناشناس
|
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
6
پاسخ
بزرگترین معضل ترافیکی - که با زیر گذر کردستان این طرح به روانی ترافیک کمک خواهد کرد به شرطی که در میدان گلها همه چیز نقش بر آب نشود.
در آنجا هم باید با یک روگذر و یا زیر گذر - به میدان فاطمی و خ مطهری فکری شود.
ناشناس
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
3
9
پاسخ
این پل خیلی هم محکم هست و الان احتمالا دوستان میخوان سبیل یک کسی رو چرب کنن...
حسن
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
8
پاسخ
امیدوارم کار کارشناسی صحیح انجام شده باشه و مسیر دسترسی گیشا به خیابان کارگر مسدود یا مشکل نشه
ناشناس
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
5
پاسخ
عمر مفید این پل پنج تا 6 سال بود قرار بود پل بتونی پهنتر ساخته بشه حالا یه سی سالی گذشت بنا بر زیر گذر شد حالا ترافیک میره پشت پل ازمایش خخخخخخ
ناشناس
|
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
2
6
پاسخ
اونجا که پل دارد پس فعلا میشود از جاهایی شروع کرد که هنوز هیچی ندارند و مشکل ترافیکی سنگین دارند مانند میدان سپاه که بعد از ورود بزرگراه صیاد شیرازی به آن ترافیک آن منطقه با مشکل شدید روبرو شده.
نوری
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
6
پاسخ
پل حافط وپل دروازه شمرون هم قدیمتره هم عمر مفیدش سرامده .لطفا یکی توضیح بده باز دوباره برای کی میحواهید نوندونی درست کنید.اولویت های واقعی کجایند.اصلا براتون مهم هست ؟ مرسی از شهرداری بااین نون قرض دادنهاش
پیشنهاد می کنم برای میدان بهمن نیز زیرگذر ساخته شود. در این امر از تجربه شهرداری یزد می توان استفاده کرد.