واقعا این مدل ،ماشین دلچسبی نیست. من روی صندلی عقب این ماشین نشستم احساس خفگی میکردم.
احسان
|
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
21
پاسخ
خلایق هر چه لایق ... سزای گرانفروش نخریدن است.
البته فقط واسه توو قصه ها....!!! نه واسه ما
ناشناس
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
8
پاسخ
همه نمایندگیها خودشون پیش خرید کردند و به مردم هیچ نرسید
صادق کوشکی
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
پاسخ
احتمالا ایران خودرو فقط خودروهای دهه هفتاد فرانسوی رو می تونست خروار خروار بده توی بازار و احتمال زیاد این خودرو دهه هشتادی یکم سیستم پیچیده تری نسبت به پیکان و پژو۴۰۵ داره و ظرفیت تولید فقط دوازده دستگاه در سال هست و تا خرداد ماهیانه یه دستگاه تولید می کنه!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
14
پاسخ
یعنی فقط 2 دقیقه . پر کردن فرم بیش از اینها وقت لازم داشته. پس حتما از قبل فرمها پر شده . مطمئن باشین هیچ شهروند معمولی موفق به ثبت نام نشده . ضمنا این چه طرز فروش ماشینه که آدم از قیمت نهایی آن خبر نداره ؟
ناشناس
|
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
پاسخ
خلایق هرچه لایق.
ناشناس
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
پاسخ
فرهنگ نیاز بیش از عرضه سالهاست ریشه دوانده و جز فرهنگ مردم ایران شده است
ارسلان
|
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
پاسخ
دیه گو مارادونا با یک دست گل می زد !دیدین ؟
ناشناس
|
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
2
پاسخ
ايران خودرو حقوق مصرف كننده را رعايت نميكنه! چرا خودرويي كه ١٥٠٠٠ تا راه رفته بخاري كولر قفل مركزيش بايد خراب بشه ؟؟؟؟؟ سازمان حمايت از مصرف كننده كجاست؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کیا
||
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده برای شما دعا می کنند !!!
حسن
|
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
4
پاسخ
ايها الناس كپچر نخريد بمونه رو دست دلال ها محترم ! بعد ٣ ماه مجبور ميشن زير قيمتي كه خريدن بفروشند ! بعد ديگه از اينكارا نمي كنند ! اينكه نميشه به اينكار ميگن احتكار !