ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
فرض کنید که سیستم عملکرد بدی داشته است و دو قطار در یک خط بوده و سرعت قطار پشت سری هم زیاد بوده است. یک سؤال: با توجه به وضعیت مساعد جوی و ساعت برخورد (8صبح) که دید کامل و مناسبی برای لکوموتیوران وجود داشته، چرا وی متوجه نشده که قطار جلویی متوقف است یا باسرعت کمی حرکت می کند؟ بنده بارها وبارها از واگن انتهایی قطار مناظر بیرون را نگاه کرده ام و می دانم که میدان دید لکوموتیو ران بسیار وسیع است و می تواند تا چندین کیلومتر دورتر را ببیند، پس چرا قطار روبرو را نیدده و به موقع ترمز نزده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
والا تو خبرا گفتن سر پیچ بوده حالا الله علم
سید مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
یک عکس هست که نشون میده قطار اولی سر پیچ بوده و قطار دومی بعد از مشاهده قطار اولی فرصت واکنش نداشته
درویش پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
تکنو کرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
یک احتمال دیگر هم وجود دارد - اینکه هندو ستان تکنولو ژِ ی اتوماتیک (ATC) خود را به ما انداخته باشد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
خدا رحتشون کنه

یادمه یه بنده خدایی میگفت که هیچ تصادفی در ریلی کشور نداریم
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
دیشب معاون وزیر راه و مدیر عامل راه آهن داشت به رئیس جمهور گزارش می داد که چه پیشرفت هایی در راه آهن داشته ایم. سیستم های هوشمندی که تمام خطوط را بر خط، زمان بندی و کنترل می کنند. من اگر جای ایشان باشم همین الان استعفا می دهم. چون با آن آب و تاب گزارش دادن و این تصادف فاجعه انگیز با هم همخوانی ندارند. معنی ندارد که یک قطار روی ریلی حرکت کند که قطار دیگری آنهم توی ایستگاه متوقف است و با آن به این شدت برخورد کند.
این ضعف در مدیریت اصلا قابل قبول نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
وقتی یک خلبان هواپیما را به کوه می زند آیا هواپیما ایراد دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
آیا باید این اتفاق تلخ می افتاد تا همه بفهمند در راه آهن چه خبر است؟
مدتهاست نیروهای متخصص راه آهن زمین گیر شده و عده ای کارنابلد و فامیل باز با حقوقهای نجومی مدیریت را بدست گرفته اند.
در سه سال گذشته فقط جلسات بی فایده با خارجی ها در ایران و اروپا و صرف هزینه های کلان برای هیچ
چرا باید سیستم ای تی سی که بیشتر از هزار میلیارد تومان هزینه برای آن شده نقص داشته باشد؟وقتی کارفرما و پیمانکار یکی باشد.....
سه سال است بجای کار عملیاتی یک عده غیر متخصص فامیل یک دورهمی دارند بنام اتاق فکر
اگر میخواهید راه آهن را نابود کنید همینها که مدیر هستند را بخاطر این سانحه تشویق کنید
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
وای برما شیفت عوض میشود وطرف بدون کوچکترین احساس مسئولیتی راهی خونه میشود بدون اینکه یه لحظه فکرکند واقعا خاک توسر مسئولین ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
اگر یکبار کسانی که باعث کشته شدن این هموطنان بیگناه شدند اعدام گردند بساط این گونه اتفاقات که فقط به دلایلی مانند تنبلی ، کوتاهی ، اشتباه ، یا عمدی بودن یاعدم تخصص کافی داشتن شخن یا اشخاصی معمولا رخ میدهد برای همیشه جمع خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
امیدوارم درس عبرتی بشه برای کشور های دیگه و مخصوصا دانش آموزان غربی که بدونن استفاده از سیستم راهبری هوشمند و پیشرفته در حمل ونقل جزو واجبات توسعه یافته بودن کشورهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
چرا هیچ پیامی نیست؟ یعنی کسی نظر نداده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
تابناک خیلی دیر خبر رو گفتی
نظرات بیشتر