خوشم میاد چارتا قطره برف و بارون تمام برنامهریزی های جلسات و کنفرانس و گردهمایی و همایش و نشست و کرسی و طرح و دستور و در دست اقدام و ... مدیران کاربلد!!!! رو به هم میریزه...
.
(امیدوارم منتشر بشه)
جاسم
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
4
پاسخ
ساختار معابر تهران حالتی یکسو کننده ( مانند لوله ) دارد لذا وقتی در برخی نقاط اتفاقی رخ می دهد به سرعت تمامی معابر فرعی منتهی به بزرگراه ها قفل می شوند . این موضوع ناشی از درایت شهرداری تهران و مشاوران عالیمقام و دانشمند آن است که موفق شدند بافت اسفنجی شهری را تبدیل به ساختاری منفصل و در معرض آسیب کنند . از منظر پذافندی عامل و غیر عامل به این ریسک فکر کنید که مثلا یکی از پل های تقاطع بزرگراهی فرو بریزد یا مسدود شود ؛ ترافیک تا خود دریای خزر پس می زند !
hamid
|
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
21
پاسخ
سالانه کلی هزینه الکی بابت مانور بحران میشه.اقایون یک برف یا بارون میاد تهران رو نمی تونید کنترل کنید.به قول خودتون این بیت المال رو هدر ندید.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
بعضی ها از همین مانورها و همایش ها و .... نون می خورن، بیخیال خوردن هم نمیشن
ناشناس
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
12
پاسخ
4سال قبل گفتم این پل صدر پول دور ریختن است و همینجا دوستان اعتراض کردند که کجا زندگی میکنی؟ من 45ساله تو اون منطقه زندگی میکنم زمانی که لشگرک بیابان بود و الان هم میبینید که ترافیک صدر در هر دو طبقه تا بزرگراه بابایی پس میزند و بد از بدتر .ورودی تونل کشش ندارد - مدرس هم شمال و هم جنوب قفل است پس تخلیه ایی صورت نمیگیرد حالا میخواد ده طبقه باشد یا نباشد فرقی ندارد. مسئله بارگذاری کاملا غلط جمعیتی در برنامه ریزی شهری است.
.
(امیدوارم منتشر بشه)