افسوس که عملیات احیاء این هیکل گنده، کم خاصیت و کم تحرک و.... در طول دوران همه دولتها بر روی جنازه مردم صبور انجام شده. بدون کمترین احترام و توجه به خواست و سلیقه مردم .
حالا هم بحث غرامت پژو مطرحه میره تو حلقوم گشاد خودروساز نه مردمی که توجاده له شدند یا سوختند.
کاش حداقل تابناک تغییر موضع نده. مثل اون عزیزی که گفت اصلا کیلویی چند؟ اما خودرو تو همون دوران سر به فلک زد.
الان هم که دوباره گرونش کردند
گفت چشم تنگ دنیا دوست را یا قناعت پرکند یا خاک گور
ناشناس
|
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
7
پاسخ
راستش اگر احیا به این می گویند باید گفت زنده و مرده این صنعت جز مرگ و جراحت و معلولیت نتیجه ای برای ایرانیان نداشته است
مریخ
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
8
پاسخ
ایران خودرو گنجشک را رنگ میکنه جای قناری به مردم میفروشه اهای ایران خودرو ان خسارتی را که از پژو گرفتی به مشتریانت باز گردان خدا را خوش نمیاید در ضمن بهت التماس میکنم تولید پراید دیگه بسه
حسن
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
9
پاسخ
آقای استاددانشگاه
سلام
کیفیت خودروهای تولیدی سال های ۹۱ و ۹۲ بهتر از ۹۴ و ۹۵ است. اگر جنابعالی مصرف کننده خودروهای داخلی بودی این موضوع را بخصوص در رابطه با خودروهای تولیدی ایران خودرو خوب متوجه میشدی. بهتره زود جو گیر نشیم حتی اگر استاد دانشگاه باشیم. شما یکسری به تعمیرگاه ها بزن ببین مردم از کیفیت خودروهای تولیدی سال ۹۵ چی میگن؟
سیروس
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
8
پاسخ
باز هم پراید تولید کنید ! خوووووووب
ناشناس
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
11
پاسخ
این بابا مثل اینکه اصلا تو ایران زندگی نمیکنه و حرفای عجیب غریب و وارونه ای زده.
حالا هم بحث غرامت پژو مطرحه میره تو حلقوم گشاد خودروساز نه مردمی که توجاده له شدند یا سوختند.
کاش حداقل تابناک تغییر موضع نده. مثل اون عزیزی که گفت اصلا کیلویی چند؟ اما خودرو تو همون دوران سر به فلک زد.
الان هم که دوباره گرونش کردند
گفت چشم تنگ دنیا دوست را یا قناعت پرکند یا خاک گور