علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
این همه سرمایه گذاری
پوچ شد و رفت آسمون

خوب بی غیرت با این پدلی که تو کارت سوخت سرمایه گذاری کردی
گدا های تو خیابون رو جمع میکردید
چهار تا راه روستایی رو ترمیم میکردید
چهار تا کارگر فولاد زاگرس رو مطالباتشون پرداخت و خود دولت طرف سهامدارانش میشد.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
نگرانی های نویسنده متن از نوع نگرانی های یک پرنده در قفس هست که با بازشدن در قفس هم حاضر به پریدن نیست.
دوست عزیز هر گره ای را در دنیا با ابزار خودش باز می کنن، این که استدلال کنیم با ابزار کارت سوخت سهمیه بنزین خودروی مسروقه را قطع می کنیم و دزد در اثر بی بنزینی گیر می افتد یا تغییر شغل می دهد و به عضو مفید جامعه تبدیل می شود و چه و چه ، یعنی پای استدلالمان می لنگد بدجوری !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
دوست عزیز همه از محاسن فرضی فرمودی، خوب بود به معایب آنهم اشاره می فرمودی.
هیچ حساب کردی که حداقل مدتی که کارت سوخت باعث می شود چند دقیقه فرض کنی و آن را در تعداد ماشینهای روشن منتظر سوخت گیری ضرب کنید مطمئنا به اعداد سرسام آوری خواهید رسید که در این چند سال هدر رفت و هوا را هم بیشتر و بیشتر آلوده کرد.
همچنین توصیه فرمودید هزینه سرسام آور نگهداری آن را از جیب خالی مردم برداشت نمایند که جای تعجب دارد.
سو استفاده و فروش کارتهای سوخت و ایجاد فضای امکان سو استفاده از دونرخی شدن و احتمالا حقوقهای نجومی گردانندگان آن را باید به مطالب حضرتعالی اضافه نمود.
نیک می دانید که این طرح هیچ کمکی برای جلوگیری از قاچاق نکرد چرا که قاچاقچیان نه چندان محترم در رده های بالاتری از مردم و کارت سوخت هستند لابد اخبار داشتن لوله کشی اختصاصی و مسیر های ویژه و... را شنیده و خوانده اید. هر چه نرخها یکی باشد امکان سو استفاده کمتر خواهد شد.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
حالا خوبه هزینه هاشو از مردم میگیرن و بازم نگرانن. خسته نباشی دلاور. خدا قوت قهرمانِ مردم دوست و به فکر مردم
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
حذف بند مربوط به «...باقی ماندن زیرساخت کارت سوخت و ... » به هر سببی ، تصمیمی قطعا اشتباه بوده و کارشناسان محترم مرکز پژوهش ها و نیز تک تک اعضای کميسيون تخصصي انرژي محلس بایستی پاسخگو و جبران کننده بعدی و نیز مسئولیت تبعات این اشتباه جدی خود در برابر مردم شریف ایران و همچنین در پیشگاه خدای تعالی باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
چه اصراری بر هزینه الکی برای نگهداری کارت سوخت
ناشناس
|
Sweden
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
اقایون این که طرح خوبی بود ابزاری کارامد برای امروز و روزهای سخت بود چرا حذف شد.
خدایا این عادت بد را از ما بگیر که قبلی را کلا خراب و خود را عقل کل بدانیم.
رضا
|
Spain
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
ماکه نفهمیدیم تابناک چرااینقدرازحذف کارت سوخت ناراحته تاحالا که کارت سوخت جزتلف شدن وقت مردم توپمپ بنزین،نبودقطعات سیستم هوشمند،هزینه گزاف نگهداری برادولت چیزی نداشته حالا هم که یه کاردرست میخواد انجام بشه شمامخالفید چراحتماشماهم اره .......هرچند میدونم منتشر نمیشه ولی خودتم بخونی باز خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
تحلیلتون کاملا اشتباه و ساده لوحانه است
کجای دنیا با این روش انجام میشه که شما اینطور نتیجه گرفتید که کارت سوخت لازمه
مگه مردم عادی قاچاق میکنن که با کارت سوخت جلو قاچاق گرفته بشه
جلوی قاچاق رو باید از جای دیگه گرفت
اتفاقا وقتی بنزین چند نرخی بشه باعث سو استفاده میشه
جمع اوریه اطلاعات و آمار هم خیلی راهها داره و نیاز به این جریان نیست
هدف از کارت سوخت گرون کردنه پله ای سوخت بود که دولت به هدفش رسید
حالا دیگه جز دردسر و اتلاف وقت مردم تو پمپ بنزینا و پر کردن جیب یه عده که کارتها و تجهیزاتو از چین وارد کردن هیچ چیز دیگه نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
ببخشید برای این رپرتاژ آگهی شرکتهای خدماتی چاپ و سرویس کارت و تعمیر پمپ و تامین ارتباطشون چقدر گرفتی؟
نظرات بیشتر