من سه تا ماشين به ناممه اما يكى رو به خواهرت ده ام و يكى رو به پدرم پنج ساله كه فروخته ام اما سند رو به نامشون به خاطر هزينه سندزنى نزده ام و هم اكنون به خاطر داشتن سه ماشين يارانه منو قطع كرده اند خدا را شاهد ميگيرم كه من فقط يه پژو پارس دارم و هيچ ماشين ديگرى ندارم
لطفا راهنمايى كنيد كه چه راهى براى پس گرفتن حق مسلم خودم و خانواده ام وجود دارد ضمنا من چند ساله كه بيكارم و مسافركشى ميكنم و سه فرزند هم دارم
سپاسگزارم
ليسانسيه بيكار
مجيدلكزيان. كدملى0055319610
|
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
پاسخ
باسلام.
چندوقت پيش به علت اشتباهى كه سازمان درموردبنده اعلام كرده بودكه ملك هفتادوپنج مترى فروخته وملك شصت ودومترى خريدارى شده ومن اعتراض كرده بودم كه اصلا درتمام عمرم. ملكى نداشته ام كه چنين كارى بكنم يارانه ام راقطع كرده وچندروزپيش براى من پيامك آمدكه يارانه شمادرتاريخ٢٦/٢/٩٦براى شماواريزمىشود ومابراى چهارسال ديگربه آقاى روحانى اعتمادكرديم كه تاألان يارانه من واريزنشدلطفارسيدگى نمايد.
علی جانزاده
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
پاسخ
بنده جزو چهار میلیون نفری هستم که یارانه ام قطع شده است
علیرضاامینی
|
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
پاسخ
من یک کارگرنقاش بودم.چون دیگرتوان کارندارم بایک خودروپیکان مسافرکشی می کنم که خرج خودم ودوفرزندکه تحت پوشش رادارم بتوانم دربیارم خانه هم ندارم
رضازاده
|
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
پاسخ
یارانه من در سال 93 به دلیل ثبت 3 پلاک پراید مدل 88 و پیکان مدل 83 و زانتیا مدل 86 قطع شده است
مهدی امامی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
پاسخ
سلام
چند روز مانده به انتخابات برای من اس ام اس آمد که یارانه شما در تاریخ 96/02/26 واریز میگردد اما هیچ خبر نیست
حسن میرشکاری
|
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
پاسخ
درتابستان95بدون اطلاع یارانه من قطع شد.اعتراض کردم درجواب بمن گفتندکه خودرو زانتیاوسمندال ایکس دارم.درصورتیکه من نه زانتیادارم ونه سمند.دودستگاه خودرودراختیارمن و وهمسرم هست که روی هم 20تومن هم نمی ارزد.خودم هم یک بازنشسه هستم واخیراهم یک فرزندبه مااضافه شده.جمع حقوقم هم درسال به 35میلیون نمیرسد.خواهشمندم یارانه من وخانواده ام راوصل کنید.
احمد
|
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
پاسخ
با سلام من یک باز نشسته صنایع دفاع هستم با حقوق 1/2 که یار ان ه قطع شده است ا عتراض کردم گفتند دوماشین به نام خانواده شماست یک ماشین دارم که با ان مسافر کشی میکنم سه روز به انتخابات مانده اس اماس امد که یارانه شما واریز میشود ولی واریز نشد واقعا برای خودمان متاسفیم!!!!!!