هدف اینه که بگن تولید داخلیشو داریم و تعرفه گمرکیشو کم نکنید
ali
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
4
17
پاسخ
چرا از مخترعین وطنی استفاده نمی کنند؟! چرا از مدلهایی مثل آریانا استفاده نمیشود؟؟؟
چرا از آقای جمشید آرین استفاده نمیشود؟؟
ناشناس
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
2
19
پاسخ
یک ایرانی بهتربن خودروی هیبریدی ساخته چرا هیبریدی نمیکنند.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
5
پاسخ
میخوان یک کاری کنن که ماشیناشون راه هم نره!!
ناشناس
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
16
پاسخ
اون بنده خدایی که خودرو برقی درست کرده بود را کجاست. این مدیر که فقط خودشون را میخوان بالا ببرن. حداقل کار میدادند دست کاردون تا به درد مملکت بخوره. حداق مدیریت واقعی این کار با شخصی میبود که چندین خودروی برقی درست کرده بود و فیلم ماشینش توی اینترنت دست به دست میشه.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
3
13
پاسخ
ال جي اگر بلده، خودروهاي كشور خودشو برقي كنه، اين شرقي ها أمثال چين و كره از كره آب ميگيرند. همه اش كلكه پولهاي بلوكه شده نفت تو كره است، كم كم آفتابه و دسته بيل برقي هم ميارند.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
18
پاسخ
به دروغهای مدیران دولتی ب اعتماد نداریم. اینها مافیای خودروسازی هستند.
چرا سالها پیش و قبل از فراگیر شدن صنعت خودروی برقی، از استعدادها و توانمندیهای داخلی استفاده نکردند.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
9
پاسخ
مقاله بسيار پر مغز و جامعي بود و لي ذكر اين نكته بد نيست كه بدانيم حركت ايران خودرو (البته اگر حركتي در كار باشد) فرارو به جلو مي باشد . باتوجه سوابق اين خودروساز قصد دارد از وام هاي كم بهره و رانت دولتي استفاده كند و اضمحلال خود را به تعويق اندازد .
ناشناس
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
4
پاسخ
به به افتخار به این همه تکنولوژی عجب کشور خوبی مردیم از خوشی و ارامش
نوید
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
7
پاسخ
اخه ال جی چه به ساخت خودرو برقی حداقل از شرکتهای سازنده در این صنعت استفاده کنید اصلا ال جی خودرو مگر می سازه؟