ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
موندیم دست دو تا ..... به نام ایران خودرو و سایپا که به لطف عوارض واردات خودرو بالای 100% (اسمن 40% هست ولی مقدار واقعیش بیش از 100%)، هر جور دوس دارن م..... متنفرم ازشون. هم از این خودروسازهای دزد و هم از سیستم واردات خودروی مسخره ای که ریشه اصلی همه مشکلات آشفته بازار خودرویی کشور هست. وزیر صنعت هم که همیشه حامی اینا بوده و پشت به مردم بیچاره. به امید ورشکستگی کامل این صنعت به درد نخور سربار جیب مردم بدبخت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
سلام :

واقعا متاسفم واسشون . بنظر من شان ملت شریف ایران بالاتر از اینهاست که خودروهایی چینی و بی کیفیت را سوار بشن ...اونم با این قیمت ها ... با تمام وجود دعا می کنم این دو تا خودروساز ورشکست بشوند . بنظر من بهتره هفتاد هشتاد هزار نفر بیکار بشن تا سالی سی چهل هزار نفر با گاری های اینها بروند سینه قبرستون ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
" شان ملت شریف ایران"

توهم زدی دادا ... شانمون همینه که داریم میبینیم و از شرافت هم که دیگه لطفا هیچی نگو ...
سام
|
Germany
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
این دو شرکت برای چه کسی هستند که با تغییر هر دولتی با هر سلیقه ای همچنان حمایتهای بی پایان از آنها ادامه دارد ؟ واقعا ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بحث شرکتها نیست فقط مدیران راس کارش مشغول کار هستند و کارای عجیب و غریب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فقط کمپین
معراج
|
-
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خودروي دنا داشتم 7 ماه سيستم صوتي ان خراب بود درست هم نشد حال هي قيمتها را ببرند بالا ولي كيفيت نداشته باشد به درد نمي خورد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
در اين دنيا که مردانش عصا از کور ميدزدند,من از خوش باورى اين جا محبت جستجو کردم
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
عجب گیری افتادیم
نه صدامون به جایی میرسه نه دستمون
فقط باید از این مملکت رفت
خداروشکر apply کردم و چند ماه دیگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
دوست عزیز با رفتن امثال شما فقط جای بیشتری برای افراد بی عرضه تر باز میشه... شما راحتترین کاار رو انتخاب کردی رفتن... هنری نیست رفتن و کاری نکردن... گر چه الزامی نداره اونور هم خبر خاصی باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
بی اعتمادی مردم سوال اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیره ، هیچ ایرادی نداره ما مدتی از تولید داخل حمایت کنیم ولی وقتی این حمایت ابدی میشه سوال پیش میاد چرا چهل سال برای حمایت کافی نیست؟؟؟
چند سال پیش مجلس قانونی تصویب کرد به این عنوان که هر سال درصدی از تعرفه کاهش پیدا کنه بگذریم که چه شد ولی همین راه حل رو اگر خودروسازها صادق هستند بهترین روش محسوب میشه طی هشت سال تعرفه خودرو رو ۲۰ درصد کاهش بدن و اگر خودرو سازها صادق هستن در این دوره خودشون رو به سطح جهانی برسونن ولی وقتی هیچ قانونی نیست و هیچ مجدودیتی وجود نداره بیش از حمایت از تولید اجحاف به مصرف کننده است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
تجزیه و تحلیل کارشناسی لازم نیست ، فقط کافیست با یک محاسبه سرانگشتی ببینیم با پول پرداختی بابت یک پراید یا سمند کدام خودرو خارجی و با چه امکاناتی را میتوان خرید.
حتی اگر این دو شرکت خودروسازی منحل شوند و هر ماه به تمامی کارکنان حقوق و دستمزدشان پرداخت شود باز هم به صرفه تر خواهد بود که واردات خودرو کاملا آزاد شود و مردم خودرو با کیفیت ، ایمن ، کم مصرف ، کم استهلاک و...... سوار شوند.
نظرات بیشتر