تا وقتی این حمایت ها از خودرو ساز انجام بشه پیشرفتی در صنعت خودرو نخواهیم داشت.
مسئولان چرا ؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
پاسخ
باز هم مافیای خودروسازان!
علی
|
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
پاسخ
این راه جواب میده
ا م از شرکت سایپا آذین -زیر گروه سایپا
|
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
پاسخ
آقای دکتر شیوا با سلام محض اطلاع جنابعالی بعنوان پرسنل گروه سایپا عرض نمایم که سایپا فقط خودرو را رنگ می کند و 1/3 بدنه خودرو را تولید می کند بقیه اقلام حاضر و آماده از شرکتها برای سایپا ماید و شروع به منونتاژ می کنند که بشرح ذیل است :تزئینات داخلی 15 ،موتور20، بدنه با رنگ30، گیربکس20، لاستیک 5 و سایر قطعات 40میلیون ریال هزینه دارد با 25٪ حاشیه سود جمعا می شود 165 میلیون ریال نه 200 میلیون ریال مدیر عامل سایپا اینجا باید هنر خودش را نشان دهد بعضی وقتها یک قطعه را یک نفر تولید میکند بعضی وقتها همان قطعه را 15 نفر آیا این هزینه را باید ملت بدهد و یا دادان اضافه بیکاری به معاون سایپا در ماه 8 میلیون و در سال 100 میلیون تومان (تازه اگر اضافه کاری بایستند) در سال 94 و ساعتی 67 هزار تومان و در سال 95 ماهانه مبلغ 9/2 و سالانه 111 میلیون تومان و ساعتی 77 هزار تومان . آیا تاوان این کارها را ملت باید بدهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اجازه بدهید اضافه کاری معاون سایپا را خود مدیر عامل سایپا بدهد
ناشناس
|
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
2
پاسخ
صد در صد خود مردم مقصرند، وقتی با یک وام کذایی همه صف می کشند واسه خرید خودرو
ناشناس
|
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
پاسخ
خودروساز های لعنتی! به سبک زیر نویس ها ترجمه شده
محمد
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
پاسخ
قیمت دو برابر بشه بیشتر میخرند
ناشناس
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
پاسخ
خودروسازان از جیب مردم تشویق شدند! نظر شما چیست؟
مشت محکمی است تو دهان اجانب غرب و شرق . شمال و جنوب.
دیوید دیوید او اس آ .