ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
اي ايران اي مرز پر گوهر
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
از ماست که بر ماست...............
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
تا وقتی این حمایت ها از خودرو ساز انجام بشه پیشرفتی در صنعت خودرو نخواهیم داشت.
مسئولان چرا ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
باز هم مافیای خودروسازان!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
این راه جواب میده
ا م از شرکت سایپا آذین -زیر گروه سایپا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
آقای دکتر شیوا با سلام محض اطلاع جنابعالی بعنوان پرسنل گروه سایپا عرض نمایم که سایپا فقط خودرو را رنگ می کند و 1/3 بدنه خودرو را تولید می کند بقیه اقلام حاضر و آماده از شرکتها برای سایپا ماید و شروع به منونتاژ می کنند که بشرح ذیل است :تزئینات داخلی 15 ،موتور20، بدنه با رنگ30، گیربکس20، لاستیک 5 و سایر قطعات 40میلیون ریال هزینه دارد با 25٪ حاشیه سود جمعا می شود 165 میلیون ریال نه 200 میلیون ریال مدیر عامل سایپا اینجا باید هنر خودش را نشان دهد بعضی وقتها یک قطعه را یک نفر تولید میکند بعضی وقتها همان قطعه را 15 نفر آیا این هزینه را باید ملت بدهد و یا دادان اضافه بیکاری به معاون سایپا در ماه 8 میلیون و در سال 100 میلیون تومان (تازه اگر اضافه کاری بایستند) در سال 94 و ساعتی 67 هزار تومان و در سال 95 ماهانه مبلغ 9/2 و سالانه 111 میلیون تومان و ساعتی 77 هزار تومان . آیا تاوان این کارها را ملت باید بدهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اجازه بدهید اضافه کاری معاون سایپا را خود مدیر عامل سایپا بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
صد در صد خود مردم مقصرند، وقتی با یک وام کذایی همه صف می کشند واسه خرید خودرو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
خودروساز های لعنتی! به سبک زیر نویس ها ترجمه شده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
قیمت دو برابر بشه بیشتر میخرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
خودروسازان از جیب مردم تشویق شدند! نظر شما چیست؟

مشت محکمی است تو دهان اجانب غرب و شرق . شمال و جنوب.
دیوید دیوید او اس آ .
نظرات بیشتر