چرا از مرز شرقی عبور نمیکنه تا هم مرز رو امن کنه و هم ایران رو نصف نکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
1
60
پاسخ
بابا ما 20 ساله که میخواهیم از تهران تا شمال یه اتوبان بکشیم هنوز نتونستیم،
من نمیفهمم روسها چطور انتظار دارن که ایران بتونه اتصال دریای خزر به خلیج فارس رو زیر 100 سال به اتمام برسونه؟
ناشناس
|
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
7
29
پاسخ
اگه راست میگن از روی مرز ( مثلا مرز شرقی) عبورش بدن تا هم کلی منفعت داشته باشه و هم کشور تیکه پاره نشه.
ناشناس
|
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
2
31
پاسخ
شوخی می کنند؟
حسین
|
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
31
11
پاسخ
این کار علاوه بر دراد سالانه بسیار برای ایران می تواند مشکل کم آبی مناطق مرکزی ایران را حل کند و یکی از کارهای بسیار ارزشمندی خواد بود که در تاریخ از ان به عنوان بزرگترین و ارزشمند ترین کار تاریخ ایران یاد خواهد شد .
این کار اجرایی است د باید به جد جهت اجرایی شدن آن اقدام کرد
سلام
|
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
3
34
پاسخ
...ظاهرا کسانی که قرار است درباره این موضوع بررسی داشته باشند از زمین شناسی و یا جغرافیا و .. اطلاعی کمی دارند .در خوشبینانه ترین حالت کشتی باید از کانالی عبور کند که ارتفاعات البرز را شکافته و از ارتفاغ صفر از سطح دریا به 2000 متر ارتفاع رسیده سپس با طی مسافتی 2000 کیلومتری به دریای عمان یا خلیج فارس برسد .
ناشناس
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
1
34
پاسخ
تا حالا به دریاها کاری نداشتیم که گویا از این به بعد داریم!
حسین برادران
|
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
5
34
پاسخ
اختلاف ارتفاع که خزر هفتاد متر از خلیج فارس پایین تر است چه می شود در اینصورت شهرهای اطراف خزر غرق می شوند
فرزاد اسمعیلی
|
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
3
35
پاسخ
ارزوی پطر کبیر دسترسی به ابهای ازاد ایران بود این طرح امنیت کشور رو به خطر میندازه
محمي
|
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
2
37
پاسخ
جوري صحبت ميشه انگار ميخواهیم يك أتوبان در دشت بسازيم
اول برویم جوانب زيست محيطي و شوري آبهاي زير زميني و بعد كوه ها و دشتها را ببينیم بعد يك كم فكر كنیم بگوییم براي حمل و نقل تنها مناسب است
بعد كشتي چند تني از ان ميخواهد عبور كند
يك كانال سوئد را ببينیم بعد راجع به بقيه ان صحبت ميكنيم
فعلا اب خزر را به درياچه أرومية برسانیم، كشتي هم نميخواهد عبور كند
موانع ان را ببينیم