بیچاره مرم ما ، لیاقت مردم ما بهترینها با ارزونترین قیمت هاست ، ما لیاقتمون بیشتره . چیزی برا گفتن نمیمونه جز بیچاره مردم ما
ناشناس
|
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
13
پاسخ
بنزین که از اونجا گرونتره .ماشین هم که از اونجا گرونتره .حقوقمون هم که از اونجا کمتره تازه اگر سر کار باشیم و بیکار نباشیم
ناشناس
|
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
7
پاسخ
ایکاش اختلاف قیمت خودروههای داخلی با صادراتیمونو هم در ج میکردید!
ناشناس
|
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
5
پاسخ
دیدید چه کلاهی سرمان رفته
طاهری
|
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
13
پاسخ
من نمی دانم پاسخگوی این ظلم مضاعف به مردم که باید خودرو بی کیفیت و کم کیفیت داخلی را گران بخرند چه کسی است؟؟؟ ولی آیا بعد از سی سال حمایت از صنعت خودرو هنوز مردم می بایست تاوان سوءمدیریت و هزینه های خودروسازان داخلی را پرداخت کنند؟؟؟؟
آیا حق صبوری و همراهی سی ساله مردم این بوده؟
تعرفه ها فقط دو کاربرد دارد:
۱- سوء استفاده واردکنندگان از عدم شفافیت قیمت تمام شده
۲- ادامه خیانت خودروسازان داخلی در عدم افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده
خداوند مسببین این ظلم را به بی آبرویی مجازات کند، انشاا...
ناشناس
|
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
4
پاسخ
عجب دل خجسته ای داری تابی جون
علی...
|
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
3
پاسخ
باعث افتخاره احسنت
ناشناس
|
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
7
پاسخ
خدايا از ظلمي كه بر ما ميرود به كي شكايت كنيم؟
ali
|
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
7
پاسخ
آن وقت منت ارزان دادن قیمت بنزین را داریم بعنوان مثال با یک محاسبه ساده مشخص می شود اختلاف یک تویوتا یاریس حدود 66 میلیون در ایران گرانتر می باشد و اگر این اختلاف را که خریدار در ایران می دهد خودرو به قیمت دوبی بخرد و آن مبلغ را در بانک بگذارد سود بانکی آن با 18 در صد ماهانه میشود نهصدو نود هزار تومان ( 990000 ) و با در نظر گرفتن حداکثر قیمت بنزین به قیمت دو هزار تومان ( هزینه پمپ وحقوق کارگر و انتقال بنزین ... به قیمت جهانی محاسبه شود ) عملا خریدار خودرو مذکور در ایران هزینه بنزین به مقدار 495 لیتر در ماه را پرداخت نموده و فقط منت یارانه بنزین و هزار تومان به ازای هر لیتر به دوش مصرف کننده هست