مثل بیشتر کشورهای دنیا با نسب یک دیوار شیشه ایی و تعدای درب در جلوی ورودی کوپه های میشه از این حوادث تلخ جلو گیری کرد . هزینه این کار برای 97 ایستگاه متروی چیزی نمیشه و تکنولوژی پیچیده ای نداره به راحتی توسط شرکتها ایرانی قابل اجرا هست
ناشناس
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
3
19
پاسخ
چند نفر دیگه با ید کشته شوند تا شهردار تهران یک کاری کنه؟؟؟؟؟؟ این ها انسانند که کشته می شوند . چرا هیچ کسی عین خیالش نیست؟؟؟؟
حسینی تبار
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
10
4
پاسخ
پیشنهاد
قطار قبل از ورود به ایستگاه سرعت قابل کنترل داشته باشد فقط کمی...
هومان
|
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
32
پاسخ
نرده کشی فایده نداره.مهم یافتن دلیل خودکشی است وگرنه همه جوره میشه خودکشی کرد ، حتی با نرده.
محمدصادق پزشکی
|
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
6
11
پاسخ
در مترو چین دیدم کل طول محوطه مشرف به ریل ها توسط شیشه های نشکن و ضخیم حصار کشی شده بود و فقط و دقیقا روبروی در های قطار در فواصل حساب شده درهای برقی نصب شده بود
وقتی قطار توقف میکرد دقیقا در قطار روبروی این درها قرار گرفته و باز میشد.
پس از بسته شدن در قطار این درها هم بسته میشد.
تقی
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
3
25
پاسخ
مشکلات جوانان کشور که قابل حل نیست نرده کشی بهترین راه حل خودکشی در مترو است
Saeid
|
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
7
8
پاسخ
گيت بذارن
با صفحه ب ارتفاع دومتر شيشه اي
قطار اومگيت با در قطار هم زمان باز شه
رفت گيتم بسته شه
ناشناس
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
7
12
پاسخ
راه حل چندان سخت نیست. ایرانیان زیادی به سنگاپور می روند. امیدوارم حداقل این یکی را دیده باشند که مسافران فقط درها را می بینند نه ریل و چاله و غیره. دیواری در هر ایستگاه کشیده شده که هنگام باز شدن درهای قطار، درهای این دیوار هم باز می شود. آنهم فقط در حد درهای قطار نه بیشتر و نه کمتر.
ناشناس
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
6
20
پاسخ
از مترو سنگاپور بازدید کنید ببینید چطور شیشه گذاری میشود
پولش هم از تبلیغات در میاید