احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
ایجاد خط های ویژه برای خودروهایی که با ظرفیت کامل تردد می نمایند (Car pool line) به این صورت که خودروهایی با ظرفیت تکمیل می توانند در این مسیرها فارغ از ترافیک و طرح تردد نمایند. این امر باعث هماهنگی میان اشخاص مختلف برای رفتن به سر کار با یک خودرو و عدم رفت و آمد وسایل نقلیه تک سرنشین می شود.
غیر از این باید وسایل نقلیه عمومی سر و سامان بگیرند. مترو تهران هنوز خیلی کار دارد و تمامی خیابان های اصلی می بایست دارای خط ویژه و اتوبوس های مدرن و مکفی باشند. هنوز خیابان های بزرگی و شلوغی مانند مطهری و بهشتی اتوبوس درست و حسابی ندارند.
هومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
بجای تابستون،زمستون مدارس را تعطیل کنن.چون گرمارو میشه تحمل کرد ولی آلودگی هوارو نه از ما که گذشت فکر بچه هامون باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
با سلام

1-اجباری کردن سرویس کارکنان دولت و نهاد ها
2- نصب پارکومتر در سرتاسر خیابانها با قیمتهای افزایشی بطور پله ای غیر خطی و نمایی و افزایش مبالغ موجود بین 3 تا 10 برابر.
3- ایجاد طرح زوج و فرد با جریمه به همراه توقیف ماشین برای 7 روز کاری
4- واردات خودروهای با کیفیت از سازندگان معتبر (شامل اتوبوس ,مینی بوس, ون و تاکسی) بدون عوارض گمرکی
5- پرداخت وام به صاحبان تا کسی و سایر خودروهای نقلیه عمومی چهت تحویض خودرو بند 4 و با عمر بیش از 3 سال بدون قابلیت تعویض پلاک تا 5 سال.
6- جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی و ارایه تضامین دولتی معتبر بابت بازگشت سرمایه , جهت سیستم ریلی شهری
موارد بسیار است که ممکن است در حوصله اینوب سایت نباشد.

تشکر
تحویلداری
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
بنظر من يكي از راههاي كاهش آلودگي هوا :
1-عدم اجازه ورود خودروهاي شهرهاي اطاف به تهران.روزانه قريب به يك ميليون خودرو از اطاف تهران به تهران مي آيند كه همه تك سرنشين هستند.بايد قبل از ورود به تهران پاركينگهاي طبقاتي زيادي ساخته شود و آنها در آن پاركينگها متوقف شوند و با وسايل نقليه عمومي مثل ترانوا يا اتوبوس برقي به تهران و به ميادين اصلي بروند.
2- وسيله نقليه عمومي برقي و يا حداقل گازي جهت رفت و آمد مردم.بوفور در دسترس باشد.
3-استفاده از ميني بوس يا ون هاي گازي جهت دسترسي محلي.در تمام نقاط تهران
4- حالا سختگيري در استفاده خوروشخصي تك سرنشين.
5-بهبود كيفيت بنزين
6- جمع آوري موتورسيكلت هاي دو زمانه و كاهش تعداد موتورسيكلت به كمتر از يك ميليون.
7-سختگيري مدام با نداشتن معاينه فني
8- برخورد با مراكز صدور معاينه فني.متخلف
9- همكاري تمام ارگانهاي زيربط و عدم سياسي كردن آلودگي هوا. و محيط زيست
10- تشويق مردم به استفاده از وسايل نقليه عمومي
11- فرهنگ سازي در استفاده از وسايل نقليه غير موتوري مثل دو چرخه
12-استفاده مسيولين جهت فرهنگ سازي از وسيله نقليه عمومي
13-توليد خودرو با استاندارد اروپايي
14-ايجاد و تشويق جهت ايجاد عزم ملي براي اين معقوله شوم
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
1. ممانعت از عبور و مرور خودروهای شخصی و موتورسیکلتها ( پیشنهاد فوری تا پایان دی ماه )
2. برقی کردن کلیه موتورسیکلتهای شهرهای بزرگ
3. کلیه تاکسی ها و اتوبوس ها برقی بشه
4. افزایش فضای سبز شهرها و درختهای همیشه سبز.
5.افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی
6. راه اندازی سامانه حمل و نقل موتورسیکلتی که توسط اداره های خاصی مانند تاکسی رانی و اتوبوسی رانی کنترل میگردد و ارایه استانداردهای خاص به مسافران این وسیله ها

خیلی کارها میشه کرد ؛ در صورتیکه مسئولین محترم به جای جلسه های بی نتیجه از ترس و دو دلی دست بردارن و دست به عملهای انقلابی بزنن ( مثلا از فردا عبور و مرور کلیه موتورسیکلتهای غیر برقی در تهران ممنوع بشه و دولت یه کمک هزینه به صاحبان موتور بده به صورت وام که برن موتور برقی بخرن )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
نخبه ها در اين زمينه ورود كنند و راه حل هاي علمي و عملي ارايه دهند
- از تجربيات كشورهاي صنعتي دم ميزنيم ولي اي كاش از فرهنگ مردم كشور هاي صنعتي هم در خصوص استفاده از خودرو ... حرفي زده بشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
از ۲۵ آذر تا ۲۰ دی تعطیلات زمستانی بگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
واردات الاغ به تعداد كافي و تبديل تمامي زمين هاي زير كشت كشور به مزارع توليد علوفه براي آنها.
پاسخ ها
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
زنده باشی. کلی خندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
البته خیلی زیاد داریم !!
ریحانه میرباقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
تغییر ساعت مدارس به 9 صبح کوتاه کردن تعطیلات تابستان و ایجاد تعطیلات زمستانی.قبلا به دلیل نبود امکانات تابستان های گرم را نمیشد درس 7واند اما الان میشود و در واقع فرای مناطق محروم هم حتی تابستان بهتر از زمستان است به غیر از چند استان که می توان انها را استثنا کرد مگر مناطق سرد و گوهستانی در زمستان درس نمی خوانند به هر حال تعطیلات زمستانی و کوتاه کردن تعطیلات تابستانی فواید بسیاری دارد
عبدالرحیمی
|
United States of America
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
تمرکز زدائی از کلانشهرها و انتقال کارخانجات و ..... به شهرکهای صنعتی شهرهای کوچک
نظرات بیشتر