دلیل کاهش زمان به 4 سال عمر مفید پایین این خودرو ها است
این خودرو ها نزدیک به 2 سشال است که در انبار خودرو سازان مانده و در ضمن از قطعات بی کیفیت چینی تولید شده و نهایت عمری که از این خودرو ها می توان استفاده کرد 3 تا 4 سال است و پس از آن یا باید از رده خارج شود و یا ماهیانه هزینه سنگینی بابت تعمیر و نگهداری باید هزینه شود که از چند صد هزار تومان تا چند میلیون هزینه دارد و خریدار بعد 4 سال هرماه باید این هزینه ها را پرداخت کند و چون نمی تواند خودرو را بفروشد از پس پرداخت بدهی بانکی برنمی آید و بانکها با یک موج شدید عدم پرداخت مواجه و با ورشکستگی مواجه می شوند. این داستانی است که چند سال دیگر شاهد آن خواهیم بود و از تابناک می خوام در مورد این مطلب بیشتر تحقیق کند و در آرشیو روز شمار این مطلب را نگهدارد.
آخه تا حالا کی دولت دلش برای مردم سوخته که این بار دومش باشه؟ همه ش میگن چه کار کنیم که کار دولت راه بیفته؟ چه کار کنیم دولت درامدزایی کنه ؟ ....برنامه هایی هم که میدن برای کمک به قشر کم درامد نیست. یه بار نگفتن مشکل قشر کم درامد رو حل کنیم . اونایی هم که میرن تو صف پول بدن به خودروسازا حقشونه نوش جونشون کلاه بذارن سرشون
راضي به ضرر مالي هيچيك از هموطنانم نيستم ولي واقعيتشو بخواين از اين بلايي كه سر استفاده كنندگان از اين وام اومده به طرز شيطنت آميزي خوشحالم.
ان شااله كه ياد بگيريم نفع جمعي جداي از نفع شخصي نيست.
از همینجا سلام میکنم به اون هم وطناییکه از همه جا بی خبر اقدام به گرفتن این وام دارن میکنن. و میگم از ماست که برماست- تقصیر دولت نیست چون دولتی که تا این حد به مردمش فشار می آره جزء مردم محسوب نمیشه و این خود ماییم که باید با هم متحد باشیم