واقعا خنده داره
کره جنوبی داره به دنیا ماشین صادر میکنه و کارآفرینی میکنه
اونوقت تو ایران هم خودرو سازان ادعای کارآفرینی دارند
با فروش جنس بنجل به چندین برابر قیمت جهانی ، فقط سر هموطن خودشون را کلاه میگذارند .
این صنعت تنها کمکی که به مملکت میتونه بکنه اینه که در کارخانه هاش رو ببنده ! فقط همین
به امید تو خیری نیست ، فقط شر مرسان .
مهدی
|
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
204
پاسخ
ولی این نمایندگیهای فروش چه طور شده که پارکینگشون پر از ماشینه و جای سوزن انداختن نیست!؟
کارمند
|
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
2
239
پاسخ
تنها راه درست شدن صنعت خودرو ، خانه تکانی مدیریتی بزرگ در این صنعت است . می بایست از مدیران بازنشسته و کار آمد تویوتا و نیسان استفاده کرد . به عنوان یک مهندس که خط تولید ال 90 را با همراهی هیوندای کره از ابتدا تا تولید خودرو مگان و لوگان بنا نمودم ، فکر می کنم که مقامات و و روسای جمهور واقعیت این صنعت را به درستی نمی دانند و اطلاع رسانی درستی از وضعیت مدیریتیه فاجعه بار این صنعت ندارند وگرنه تا به حال با لودر جمع شده بود و جلوی ضرر به کشور گرفته شده بود .
ناشناس
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
247
پاسخ
بنام خدا
این جمله را بخوانید : یک فایلی دارم که 7 هزار استخدام دستوری به من تحمیل شده بود. نه تنها افراد را معرفی می کردند بلکه پست آنها را نیز مشخص می کردند و می گفتند باید در همین پستی که می گوییم بنشیند.
حقوق این دردانه ها راهم لابد باید با رقمهای چند میلیونی پرداخت خوب وقتی چنین باشد باید خودرو پنج میلیونی بشود سی میلیون این اقا اگر راست میگوید و خود شریک این بازی نبوده چرا قبول کرده هفت هزار نفر را استخدام کند؟ این اقایان اگر واقعا نگران بیکاری کارمندانشان هستند چرا خودرو چینی وارد کردند همان پول را میدادند قطعه سازان تولید داخل رونق بگیرد
روزبه
|
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
197
پاسخ
بهتر است که مسئولین عزم خود را برای بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت، جزم کنند. و انرژی خود را الکی هدر ندهند( زیاد زور نزنند).
ناشناس
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
2
196
پاسخ
آقا این صغری کبری کردن ها دیگه بسه . یک کلام بگین نصف پول خودروی داخلی که دو برابر قیمت خارج کشور فروش میره کجا میره . فقط نگین جیب خودروساز میره که حرف جوکیه .
ناشناس
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
186
پاسخ
می خواهم خودرو بخرم اما یک روآ دارم که از ماشین های فعلی خیلی بهتر است دلم نمی آید آن را بفروشم . تازه چی بخرم؟ ال 90؟ چند؟20 میلیون خوبه چون ماشین خودم رو 10 میلیون می خرند شاید هم در این رکود 8 ملیون یا شاید هم 5 ملیون. به خدا من راضی ام خودرو نازنینم را 5 یا 6 میلیون بدم بشرطی که پژو پارس و ال 90 هم 20 میلیون بشه. آخه ما مردم راحت از حقمون می گذریم اما خودرو ساز و وارداتچی از جیب ما نمی گذرند. دوست دارم این شرکتها ورشکست بشن و دولت هم بی خود از اونا به اسم خودرو ملی و صنعت ملی و هزار بهانه دیگه حمایت نکنه. بگذارید خود مردم تصمیم بگیرند.
ناشناس
|
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
30
99
پاسخ
shame of you
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
Shame on you
ناشناس
||
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
shame on you
ناشناس
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
130
پاسخ
بیاندید نحریم و اینها در اتاقهای دربسته بنشینن د و روز خود را بیهوده شب کنند و دمار از روزگار سیب و پرتقالها و موزها در بیاورند و بعد هم خمیازه ای کشیده دو نسکافه با کمی شکر چون چوبخط عمرشان سالهای پایاتی را نشان میدهد بنوشند و هی طرح در اندازند و بر جاده مخصو کرج اندازند !!!
مهرورز
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
1
160
پاسخ
ما کماکان به کمدین نخریدن خودرو صفر از این غول های خودرو پایبندیم
بسه دیگه هرچی خواستین سر ما مردم درآوردیم.
کره جنوبی داره به دنیا ماشین صادر میکنه و کارآفرینی میکنه
اونوقت تو ایران هم خودرو سازان ادعای کارآفرینی دارند
با فروش جنس بنجل به چندین برابر قیمت جهانی ، فقط سر هموطن خودشون را کلاه میگذارند .
این صنعت تنها کمکی که به مملکت میتونه بکنه اینه که در کارخانه هاش رو ببنده ! فقط همین
به امید تو خیری نیست ، فقط شر مرسان .