از قديم گفتند خلايق هر چه لايق!!! وقتي ملت ما با ورود اتومبيلهاي دسته دوم باز هم به صف شوند و از شش ماه قبل تو براي پيش خريد اقدام كنند، همين آش است و همين كاسه!!!
محمد 62
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
122
پاسخ
چرا ؟
چون مدیران خودروساز ایرانی فقط به فکر جیب خود هستند..این خودرو را 5000 دلار میخرند و 15000 دلار به پاچه ایرانیان فرو میکنند...
مارس
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
1
114
پاسخ
برای انجام کار اداری به یکی از بنگاهای صنعتی اطراف تهران رفتم منتظر یک کامیون خاور بودم نگاهی به ماشین خاور (بنز608 )انداختم از راننده مدل ماشینش را پرسیدم گفت این ماشین تولید سال58 است نزدیک به 40 سال از عمر ماشین میگذشت اما زیر ماشین هیچ لکه روغنی نبود و ماشین کاملا سالم بود بی خود شرکت دایملر در دنیا محبوب نشده چرا با بنز وارد معامله نمیشوند بجای پژو بنز محبوب تمام دنیاست و برعکس ضرب المثلی در باره پژوهست که میگویند خود فرانسوی ها پژو سوار نمی شوند
پاسخ ها
رضا
||
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
دوست عزیز اینجا ایران است یک کشور جهان سوم با درآمد سرانه 5000 دلار در سال.ظاهرا اینجا را با نروژ و سوئد اشتباه گرفته ای
ناشناس
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
4
55
پاسخ
با تشكر از گزارش خوبتان. كاش قيمت خودروهاي مذكور را اشاره مي كرديد تا ببينيم خوروهايي با اين كيفيت در چه رنج قيمتي قرار دارند
ناشناس
|
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
67
13
پاسخ
اقا قطعه سازهای ما احتمالا همون 307 رو هم نمیتونن کامل تهیه کنن .
ما خودروی زیر 40 ملیون میخوایم که درصد بالایی از قطعه هاش رو بشه با دستگاههای قدیمی توی ایران تولید کرد .
ناشناس
|
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
4
61
پاسخ
اگه این مدل خودرو های روز را بیارند خودرو سازان از کجا بتوانند هزینه های زندگیشان را تامین کنند؟!
خودرو قدیمی سود زیادی برای خوردوس از دارد و پول بیشتری به جیب آن ها روانه خواهد کرد
به علت انجصاری بودن هم که رقیبی نیست پس مشکلی نیست. مسلما خودرو از 206 هم جدیدتر است پس فروش هم خواهد رفت
مسعود
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
3
62
پاسخ
علت رو باید در خودروسازان و مسئولان ایرانی جستجو کرد وگرنه فرانسه گناهی نداره
علیرضا
|
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
1
64
پاسخ
جواب خیلی ساده است :
بعلت آنکه مدیران دولتی و شرکتی حاکم در این خودرو سازی ها میخواهند در اندک زمان تصدی بر پست خود بشترین استفاده را از شرایط موجود ببرند .پس باید با کمترین چالش سریعترین راه را طی کرد . نتیجه وضعیت کنونی و اینده خودرو میشود.
علي
|
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
3
37
پاسخ
كلا چون قيمتاش بالاست به درد ما كه نميخوره، جديدا هرچي خودرو ميخواد توليد بشه بالاي 60 ميليون تومنه!
اسماعیل
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
21
28
پاسخ
قیمت پژو 508 33500 یورو که با ورودش به بازار ایران و با توجه به تعرفه 40 تا 55 درصدی و هزینه های پلاک گذاری قیمتش می شه 180 میلیون. آیا من که یک کارمند هستم می تونم سوارش بشم؟