من هم پزو پارس دارم سه روز درنماینگی های کرمان میگشتم دنبال اینکه یکی از نمایندگی خوش انصاف کارم را انجام دهدبعد از اینکه باپارتی توانستم مجوز ورود به نمایندگی بگیرم ماشین بازدید بعد از چند ساعت گفتند دیسک صفحه سنسور اکسیزن وچند قطعه دیگر گفتیم چه بکنیم گفتند منتظر باشید ظهر شد اقایی امد گفت وسیله موجود نیست خلاصه بعد چند روز کارت گارانتی وکارت طلایی کاری انجام نشد با ناراحتی حرکت کردیم برویم وسط خیابان خاموش شد اابته مدل اسفند 93 میباشد اینرا هم بگویم لوازمی که نمایندگی نمیدهد مغازه لوازم یدکی درهمسایگی نماینده کلیه لوازم گارانتی رادارد که جهت کمک به مردم بصورت ازاد میفروشد خداوند او را هم خیر دهد
سلام.دقیقاً همین مشکل برای من با سرعت 120کیلومتر در اتوبان ازادگان رخ داد که مرگ رو جلوی چشمم دیدم،ماشینمم جیلی هست از همین برندهای چینی که از همونجا به تعمیگاه مرکزی این خودرو رفتم و الکی به من گفتن از شل بودن سرباطری بوده که فهمیدم نمیخوان زیره بار برن.اگر اتفاتقیم میافتاد هیچ چیزی برای اثبات نبود و نیست و فقط من میموندمو بدبخت شدن زن و خانوادم...
ماشين من هم پژو پارس مدل 1390 بعد از حدود 42000 كيلومتر كار كردن طي يك هفته دوبار بطور ناگهاني خاموش مي شد.بعد از گذشت حدود ده بيست دقيقه دوباره با استارت روشن مي شد.اونو بردم تنظيم موتور گفت بايد رله دوبل رو عوضي كني.عوض كردم و فعلا" مشكلي برايم پيش نيامده.
من اردیبهشت پارسال 206 از کارخانه تحویل گرفتم بعد از گذشت دو هفته ماشین در هر دست اندازی که می افتاد خاموش می شد 6 بار بردم نمایندگی فرمودند که کلاجش تیزه شما بلد نیستید رانندگی کنید ...
این مشکل رو من در سال 87 که یک پراید داشتم من هم داشتم و تازگی ندارد به محض اینکه پایم را برای تعویض دنده ، روی کلاچ می گذاشتم موتور خاموش میشد بخصوص در سرعت بالا .
ایی سی یو را بردم دادند فورمت کردند و دوباره برنامه اش را نصب کردند یکی دو روز خوب بود اما دوباره مشکل برگشت.
آخرش هم نفهميدم که مشکل بطور دقیق از چی بود ؟!... ایی سی یو ؟ سنسورها ؟ دریچه گاز ؟ پمپ بنزین ؟ برق ؟ ........
منم یه پرشیا صفر داشتم که 2 بار تو حرکت خاموش شد؛یکبار یه جایی خاموش شد که یک ترافیک اساسی درست کردیم که هرکس میرسید 2تا فحش و ناسزا میداد بهمون،بار دوم که اینجوری شد از ترسم ردش کردم رفت یه ورنا مدل 85 گرفتم خدا رو شکر یکساله که راحت شدم.