مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
با دست بسته شما را شهید کردند . با دست باز از انقلاب دفاع می کنیم و هر کسی چپ به مملکتی که شما ازادی آن را بدست اوردید نگاه کند دست بسته به اعماق زمین فرو می بریم .
اسوده بخوابید که البته شما زنده و بیدارید و بدانید امروز بیشتر از هر وقت دیگر شما را در می یابیم.
raoof
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
در رفتن جان از بدن ، گویند هر نوعی سخن ، من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود .
یادی که در دلها هرگز نمی میرد یاد شهیدان است .
کسی خون پاک شهیدان را را وسیله امیال و خواسته های شخصی و گروهی خود نکند
کسی خون پاک شهیدان را پایمال نکند
مواظب باشیم راه شهیدان را گم نکنیم .
شهدا از جنس مردم و متعلق به همه مردم هستند و به قشر و گروه خاصی تعلق ندارند.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
یاران چه غریبانه رفتند از این خانه
روح شان با ابا عبدالله(ع) محشور باد
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
چشنهایم شوره زد از بس به شط نگاه کردم که تو برگردی و بر نگشتی
واکنون بعد از گذشت سالها.....تو را با دستهایی که بسته اند در اغوش باز می کشم
که من خود اینک دست وپا بسته ام.....با این همه گناه و شرمساری....
و تواینک دستهایت چون بالهای فرشتگان....باز
تو از بالا به من مینگری
ومن شانه هایم را برای کبوتر پروازت اشیانه میکنم
تو می پری و اشیانه شانه هایم ویران می شود.....
و بعد از این تنهایی ست....
سلام حداحافظ.....
دیدارت به قیام قیامت....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
شهدا شرمنده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
شاید درکش برای همه ما سخت باشه ولی اونها ابتدا به غواصی در بح معرفت پرداختن بعد زدن به بحر کارون پس همون موقع هم روحشون تو اسمون ها بود!!!!!!
ناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
جمله ای که در شان و منزلت این عزیزان باشه به ذهنم نمی رسه، فقط می تونم بگم کمک کنید تا بتونیم پایبند مقدسات و اخلاقیات باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
خوش اومدين، مباركتون باشه
محمد شجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
سلام بر شهدا .سلام بر دستان رسیده به ریسمان الهی . سلام به عاشقان دست بسته ....ای مظلومان صحنه های عشق و شهادت خوش آمدید .هر چند که با دستان بسته آمدید ؟ اما گوارای وجودتان شهادت در راه معبود و حسین فاطمه ع....
عباس غفاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
سلام بربرادران پروازکرده بادستهای بسته ام
نظرات بیشتر