ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
شرمنده م!!!!
به زلف ناز تو قسم
من آن نبودم که تو نوشته ی!
من از دل تو بی خبرم
شنیده م لب تشنه به خاک روانه شدی؟/
بازم نفهمبدم!!
چرا؟گناه تو چه بود؟
مادرت کجابود که لب به لبت کند سیر...
مگه مادرش نفهماند که تو مادری در این خاک مادری داری؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
درود خدا بر شرف شما جوانان وطن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
پدرم بعد سي سال هنوزم خاطران اونشب رو تعريف ميكند و چشمانش پر از اشك ميشود براي شهيداني كه اون شب بال در بال ملائيك كشيدند و رفتند
نعمت اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
این انقلاب با خون این شهداء هیچ وقت از حرکت نخواهد ایستاد.
مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
اول اینکه چون یه مادرم , امیدوارم هیچیک از مادرهای شما قهرمانان زنده نباشه
دوم اینکه اگه آرش کمانگیر با دستان نیرومند از خاک ایران دفاع کرد , این عزیزان تمام هستی و نیرویی که داشتند در دستان بسته گذاشته و از خاک این کهن سرزمین دفاع کردند , بدون تعلق به هیچ گروه سیاسی یا تفکری فقط برای دفاع از خاک این سرزمین,
پس خواهش می کنم از این دلیران ایران زمین استفاده جناحی و گروهی نکنیییییییییییییید
nashenas
|
France
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
be jaye in hame ehsasat . yeki biyad tahlil koneh chera shekast khordim. taghsire ki bodeh? chikar bayesti mikardim? dar sharayete mesl chikar bayad kard?
ya ali mardane jang !
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
کاش میشد با شما پرواز کرد ...
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
دستان بسته شما چقدر عزیز است.
*دلتان آسمانی بود.قلبتان حسینی بود.راهتان امام زمانی*
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
به قول استاد رایفی پور:از اهل بیت آنها که دست بسته بودند باب الحوایج شدند حضرت عباس،حضرت علی اصغر،امام موسی بن جعفر ، حضرت رقیه و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
شرمندتونیم
نظرات بیشتر