جهان تیره و تار است
دنیا سیاه پوش،
گویی خورشید و ماه را به خاک و خون کشیده اند .
سلام برشما
ای شاگردان مدرسه کربلای حسینی، سلام بر شما
محمد رضا
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
1
پاسخ
شما رفتید جا مانده ایم ما...
چرا بستن راه آسمان را...
تشنه شهادت
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
4
پاسخ
ای کاش منم این لیاقت رو داشتم .درود وسلام بر شهدا
صادق
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
3
پاسخ
چه غریبانه رفتند آنها اما دردناکتر از آن اینست که فردا عده ای پیدا میشوند و از آنها به عنوان ملعبه جهت هواهای نفسانی کثیفثان استفاده میکنند. این شهیدان برای دین و میهن و مردمانشان شهید شدند و اگر دیدید کسی جهت رسیدن به هدفش و یا سرکوب دیگری پای شهیدان را به میان کشید بدانید منافق است و بس
پاسخ ها
مصطفي
||
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
دلم خيلي گرفته وواقعا هيچ وقت اينقدر ناراحت نشدم توزندگيم مظلومانه شهيد شدند يادشان جاودانه
كوروش
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
پاسخ
درود برتمام فرزندان ميهن كه جان شيرين خود را براي سرافرازي ايران فدا كردند.
مبین
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
خواهش میکنم الان دستشونو باز کنید شرمنده ام برادرشرمنده جواب مظلومیت شما شده گناه گناه گناه
محمد
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
آنها چه کشیدند و ما چه کرده و میکنیم خدایا از به حرمت خون شهدا از سر گناهان ما بگذر
ناشناس
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
یا امام زمان آجرک الله . انشااله با ظهور شما انتقام این سبکباران عاشق را از این جانیان وحشی می گیرد .
شهدا شرمنده ایم
مجید عیسی زاده
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
امروز(1394/3/26 ) هوای تهران پاک ترین روز خود را بعد از چهاردهم خرداد 1367 تجربه می کند.
احمد واحدی
|
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
پاسخ
سلام به شهیدان والامقام
که بار دیگر با حضورشان فضای جامعه را عطرآگین نمودند تا جایی که امروز در شبکه های مجازی هم عکس و تصاویر شهدا دست به دست میگردد.
کاشکی من هم نر خیل آنان بودم و از مشقات جامعه امروزی رها می شدم ای کاش لیاقت و شهامت شهادت را داشته باشم
دنیا سیاه پوش،
گویی خورشید و ماه را به خاک و خون کشیده اند .
سلام برشما
ای شاگردان مدرسه کربلای حسینی، سلام بر شما