السلام علیک یا صاحب العصر و زمان
السلام علیک یا حجت الله فی الارضه
السلام علیک یا صاحب الزمان
یا صاحب الزمان دست ما را بگیر تا عاقبت ما نیز همچون این شهدا ختم بخیر شود
سید عباس
|
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
پاسخ
سلام بر شهیدان راه وطن اتفاقا این مردم پیش خدا و شما شهیدان شرمنده نیستند چرا که سی و هفت ساله که پای همه چیز ایستاده اند چون همین شهدا از جنس ما مردم بودند شرمنده باد ان کسی که از منابع ومنافع این مردم سو استفاده کرد و الان به خاطر مقام و منفعت خودشان پا روی همه ارزشها میگذارند ودر ظاهر سنگ شما شهیدان را به سینه می زنند و در باطن جز منافع خود و حزب و گروهش به هیچ چیز فکر نمی کنند فقط خداست که عالم بر تمام این مسائل است و بس که انشا الله خودش حساب رسی خواهد کرد
اصغر چرمی
|
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
4
پاسخ
از زبان مادر یه غواص
----
گفتم بعد از سی سال بغلت می کنم
آروم می شم
غافل از این که
دریا وقتی باد رو در آغوش می گیره
تازه نا آروم می شه
عاشق شهدا
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
بریده باد دست شومی که گره بر دستانتان زد' شکسته باد کمری که برای زنده به گور کردنتان خم شد ' گره بر دست؟؟ نه اشتباه گفتم مگر میشود گره بر دست خورشید بست؟؟ زنده در گور؟؟ نه … باز اشتباه گفتم مگر میشود دریا را زنده در گور کرد؟؟ بند دستانتان را محکم می گیرم تا دستم را بگیرید قهرمانان وطنم برادران شهیدم خوش امدید……
ناشناس
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
پاسخ
روزی بنام ماهیان بسته بال یا ماهیان پربسته برای این عزیزان ناگذاری ودر تمام کلان شهرها نمادی از آنها نصب گردد. رمان نویسان وفیلم نامه نویسان ونقاشان هم به یادگار آنها می توانند اثری داشته باشند ودر کتابهای درسی پیش بینی لازم برای یاد آنها صورت گیرد . به ساحت مقدس این عزیزان هزاران بار اشک وآه .
محمود
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
با دستان بسته برای ایران زمین عزیز ،جان دادید و اکنون ما فقط دلواپسیم برادران شهیدم............
***نثار روح پاکشان:صلوات***
ارش
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
3
پاسخ
دنیا دنیا تشکر گلهای دست بسته
عاشق مرام و معرفتتون.
کاش نسل الان قدر شما را میفهمید
بوسه بر دستان زخمی از طناب جور شما تا ابد
رحیم آقابابائی
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
1
پاسخ
عزیزان دیر آمدید ولی چه به موقع آمدید.
خدا با اباعبدالله محشورتان گرداند.
مهرافرین
|
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
0
پاسخ
به نام خدای حسین.به نام خدای عاشورا.ممنونم از شما که رفتید تا ما بمانیم.رفتید تا اسلام بماند.اما نمی دانید بعد رفتنتان خیلیها سر جنگ قدرت همه چیز رو زیر سوال بردند.در خیابانهایی که شما با جانتان باعث آرامشش شدید جوانهایی فریاد میزدنند(جمهوری ایرانی)(مرگ بر...)در روز عاشورا دوباره سر حسین ویارانش را برسر نیزهها بردند.کف وسوت زدند.والان همان ها بعد آمدن استخوانهایتان در صفحه های مجازی برایتان اشک تمساح میریزند.آنها که حرمت حسین(ع)ویارانش را نداشتند امروز صحبت از حرمت خون شما میکنند.آنهایی که روزی در خیابانها دست به دست قاتلان شما شدند که این مملکتی که شما همه چیزتتان را فدایش کردید ،به آشوب بکشانند وتقدیم قاتلان شما بکنند امروز برایتان پیام می فرستند.آری برادر عزیزم حامیان آمریکاوانگلیس ومنافقین و....که تو با همه وجود جنگیدی تا یک وجب خاکت که ناموست بود دستشان نیفتد امروز برای شما هم ادعا دارند.اما من شرمنده ام.که خیلی وقتها در شلوغی این دنیا شما رو از یاد می برم وبرای خودم زندگی میکنم.
ناشناس
|
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
پاسخ
سلام وصلوات بر روح پاکتان
بای ذنب قتلت
شفیع ما در روز رستاخیز باشیدو دعا کنید به ما تادر ان زمان روسیاه نباشیم
السلام علیک یا حجت الله فی الارضه
السلام علیک یا صاحب الزمان
یا صاحب الزمان دست ما را بگیر تا عاقبت ما نیز همچون این شهدا ختم بخیر شود