علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
در تمام دنیا قیمت سوخت وحامل های انرژی ارزان تر شده اما در کشور ما روند کاملا برعکسه .به نظر من بهتر بود قیمت بنزین ازاد گرانتر میشد تا حداقل به افرادی که اندازه سهمیه خودشون استفاده میکنن و حتی پس انداز میکنن ضرر نبینن و یه فشار تورمی هم ازین کار حاصل نشه
asy
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
باز هم بعد از عمر دولت کنونی دولت بعدی از این ملت بعنوان ازمایشگاه ایده وتفکر خود استفاده خواهد کرد و به بهانه های مختلف انرا پیاده خواهد کرد در این میان حقوق مردم له می شود
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
بهتر بود اولا اعلام می شد قبل از انجام
دوم اینکه الان با این افزایش قیمت یه گرانی و تورم هم در پی خواهیم داشت.
سوم اینکه قدرت خرید کاهش خواهد یافت( برای قشر پایین دست)
چهارم اینکه نشون داده شد که وحدت در دولت وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
با توجه به نابسامانی در وضعیت اجتماع گران کردن بنزین یک شبه کار کارشناسی نبود واز طرفی با گران شدن بنزین تورمی شدیدی در جامهع ایجاد می کند که ضررش را ملت می دهند.واز طرفی سال گذشته قرار بود که بنزین رایانه ای 735 تومان شود حالا سر از 1000تومان در اورده است.
بهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
بنزین یعنی آلودگی یعنی دور دور یعنی کشته بیشتر در جاده ها با این حمل و نقل ... پس موافقم
حسین
|
Switzerland
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
وقتی دولت فقط دو یا چند سناریو برای جبران کسری بودجه ندارد و این سناریوها از سوی مجلس اعلام می شود پس راهی جز انتخاب بد و بدتر ندارد.
شاید از یکی-دو راه انتخابی افزایش قیمت بنزین بهترین گزینه دولت بوده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
برداشت خاصی ندارم. فقط خودم فقط خودت.

به هر حال اینها از اثرات باقیمانده مدیریت جهانیه که با خرید گوجه فرنگی ارزون از نارمک برطرف خواهد شد !!!
غروب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
موافقم.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
بهترين كار افزايش قيمت بنزين آزاد تا سطح قيمت جهاني جهت جلوگيري از قاچاق سوخت و همزمان ثابت نگه داشتن قيمت بنزين سهميه اي جهت كنترل مصرف بود.
حيف از اين بيفكري ها
بي احترامي به افكار عمومي هم بسيار ناپسند است.
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
كشوري كه ثروت كلان ملي در زمينه سوخت هاي فسيلي هست را دارا است لزومي ندارد مانند ساير كشورهايي مثل انگليس كه خريد خود را از حوزه خليج فارس انجام ميدهند به مردم خودش هم بنزين باقيمت بين المللي ارائه كند.چه فرقي بين ما و يك كشور صرفا خريدار وجود داره؟سهم ما ايرانيا از ثروت ملي چي ميشه؟دوما اينكه مگر ما سيستم حمل و نقل عمومي جامع و كارامد داريم كه بخوايم با صرفه خوب اقتصادي از اين سيستم ياري بگيريم؟هزينه روزانه شهري و بين شهري سرويس هايعمومي در اين چند سال از هر نرخ تورمي متمورم تر بوده.
ثالثا مگر اوتوموبيلهاي توليد داخل كه تنها گزينه زورمآبانه ژيش روي بسياري از مردم هستند با استانداردهاي بين المللي مانند مصرف استاندارد مطابقتدارند كه بنزين بخواد بين المللي بشه؟
و الي آخر...
چهارما يارانه به غايت ناچيز 45 هزار تومان سهم حداقلي هر ايراني از منابع غني خدادادي اين سرزمسن هست.اگر منصفانه بخواهيم ببينيم شايد ماهانه چندين برابر اين مبلغ هم دور از انصاف و عقل نيست.اگر مس و آلومنيوم و فولاد و منگنز و .....نفت و گازو ........ كفاف هزينه هاي ما رو نميده مشكل از مردم نيست... بايد جلوي نشتي ها و بي عدالتي ها گرفته بشه.تا كي مردم تاوان اشتباهات و بي عدالتي ها و .... ور بايد پس بدن؟
نظرات بیشتر