مسئولینی که باعث این کار روشدند رو مجازات کنین. پولادی فقط نشون داد که اولا همه در برابر قانون یکی نیستیم و دوما:به راحتی می شه قانون رو دور زد و اب از آب تکون نمی خوره
ناشناس
|
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
یعنی چی
ناشناس
|
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
به نظر من پولادی خائن
ایمان
|
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
بنظر من آقای فولادی صلاحیت بازی در تیم ملی رو ندارد
ناشناس
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
در تارنماتو گل بگیر با این مقاله های مسخرت
عباس
|
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
چرا پولادی؟
ناشناس
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
بازی فوتبال یک بازی گروهی است ولی امکان دارد با اخراج یک نفر تقییراتی ایجاد شود ولی این باخت فقط تقصیر داور است
ایرانی
|
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
باکسی که خلاف قانون رفتار کرده باید برخورد کرد حالا از هر قشری می حواد باشدچه برسد به فوتبالیست.
آریا
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
لطفا مقاله هاتو نو کوتاه و مختصر نویسید و خصوص از جملات طولانی استفاده نکنید
ناشناس
|
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
فعلا تو سواحل جنوبي خليج فارس داره به فدراسيون فوتبال مي خنده و حالشو مي بره.