موسوی دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
وحید امیری - پنالتی فراری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
کی روش خیلی باهوش وبا کلاسه فوتبال دیگه همینه تیم هم عالی بود ادم با بعضی از این پیامها دلش خون می شه
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
حالا ما چیزی نمی گیم خداییش بازی های مقدماتی که بردیم تیم ما خوب بازی کرد؟ ... نه وجدانی خوب بازی کرد؟؟؟
چی میگی بابا تو کل بازیها اگه درصد مالکیت تیم رو جمع کنی به اندازه یک بازی هم نمیشه ...
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
حالا که ايران باخت و تمام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
دلم خنک شد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
چندتادلیل
1-پولادی باغرور تمام زد تو دست دروازه بان دقیقا فکر کرده کیه سرباز فراری ک بهش پروبال دادن
2-پنالتی رو نباید وحید امیری می زد تابلو بود گل نمیشه
3-به نظرم کفاشیان باید بره
4-شماره نمی دونم بود یا سیزده باعث پنالتی وسط بازی شد تو ضربات پنالتی هم گل نزد فکر کنم حاج صفی بود
عراقی ها بهتر بازی ذکردن حقشون برد بود در جواب غرور پولادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
فقط ادعا دارند. د آخه سرباز فراری، تو که کارت زرد داری، چرا حواستو بیشتر جمع نمی‌کنی؟

از بس نفرین مردم پشت سرش بود، به همچین سرنوشتی مبتلا شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
آخه چرا به عراقی باختی لامصب؟!!!
naser
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
ایران خوب بازی کرد بهترین بازی در این جام بازی همینه یکی مببره یکی حذف میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
شکست تیم ما ربطی به 10 نفره شدن نداشت، مشکل از خط دفاعی است که براحتی تسلیم یونس محمود شد، میتوانستیم فقط دفاع کنیم و به ضد حمله های خطرناک بپردازیم.
دشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
نمیدونم کجاش ناباورانه بود ؟ باید تیتیر میزدید : ترسو ها با جام خداحافظی کردند
نظرات بیشتر