اقا رسانه شما که مطالعه نکردین هیچیو از تاریخ چرا ذهن مردم رو با اینجور مزخرفات پر میکنی
آریا
|
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
پاسخ
از همه شما دوستان تاریخ دان و صاحب نظران محترم کمال تشکر وقدر دانی دارم آفرین بر شماها برای انتقادات وپیشنهادات ارزشمندتان
جونگ اون سو
|
|
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
1
0
پاسخ
سلام و ارض ادب ضمن تشکر از خالی بندی شما نویسنده ی عزیز جومونگ نه و دانگ میونگ سئونگ وانگ تاریخ نخوندی واسه خودت نوشتی
آرین
|
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
پاسخ
بعضی هاش درسته اما فقط سواره نظام درست بود با گروگان گیری اگر نه بقیه همه اشتباهه
پارتیان
|
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
1
1
پاسخ
خاک تو سر فیلم سازان ایرانی کنم که یه فیلم درست و حسابی از تاریخ باشکوه ایران نساختند واقعا متاسفم
کاش میشد به جای ساختن فیلم های عاشقانه تهرانی که حالم ازشون بهم میخوره یه کم نیرو ش ون رو رو هم میزاشتن و یه فیلم تاریخی میساختن
واقعا باعث تاسف
حسن مقدم
|
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
0
پاسخ
اینکه اطلاعات ما نسبت به تاریخ خودمون کمه قبول.اما این وسط فیلمسازای ایرانی به جای ساختن فیلمهای عاشقانه ومسخره بیان چند تا فیلم تاریخی بسازن اگه بتونن براساس سال و نوع پادشاهی بسازن که دیگه بهتر .یعنی برن سراغ اولین پادشاهی و بعد یواش یواش سراغ امپراتوری های بعدی برن
ناشناس
|
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
1
پاسخ
چون ساخت فیلمهای تاریخی ایرانی مخالف منافع کنونی میباشد پس طبیعی اینکه ما به مختار و اینگونه فیلمها بسنده کنیم
آرمین
|
|
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
پاسخ
هر جی اقای نویسنده نوشته راسته
حامد
|
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
1
پاسخ
اینکه ایرانیا سواره نظام زره پوش داشتن دلیل میشه که اونا نداشتن؟؟
واقعا برای نویسنده متاسفم، لطفا اول برید تاریخ کره رو بخونید بعد بیاید اظهار نظر کنید نه اینکه سعی کنید که بگید فقط ما تاریخ داریم و بقیه تاریخ ندارن
ناشناس
|
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
پاسخ
گرد آفرید باید خجالت بکشی که تاریخ کشورتو به کشوری که تا صد سال پیش بدون تکنولوژی زندگی میکرد بفروشی در صورتی که ایران از اول کشوری پیشرفته در انواع صنایع آن دوران بوده