تابناک جان بخدا تقصیر جاده های منتهی به آشخانه است. از گلستان تا آشخانه. بابا کی می خوان جاده ها رو عریض کنند.؟؟!!!!!!! من خودم بارها نزدیک بوده بهم شاخ به شاخ بزنند تواین جاده لعنتی.
بنده ساكن خراسان شمالي هستم. اصلي ترين و مهمترين علت تكرار اين گونه حوادث در خراسان شمالي ، جاده هاي غير استاندارد و باريكي است كه باعث مي شود با كوچكترين خطاي انساني ، حوادث بزرگ و تلخي رقم بخورد. بارها از مسؤلين درخواست شده تا هرچه سريعتر در خصوص تامين بوجه و بازسازي و تعريض راهها اقدام كنند ولي همچنان اين معضل حل نشده است
درست است که در حوادث جاده ای عوامل مختلفی نقش دارن، ولی جاده بجنورد به سمت جنگل گلستان، یک قتلگاه محسوب میشه..امار تصادفات تو این مسیر متاسفانه خیلی بالاست...مسئولین کلاهشونو بگیرن بالا....
من الان شش سال مالزى زندگى ميكنم ، تا الان تصادف منجر به مرگ كه خودم شاهدش باشم نديده ام در صورتى كه هم تندتر از ما رانندگى ميكنند وهم جادهاشون شلوغ تر از ما هستش. واين اصلا ربطى به كيفيت خودرو تو اين كشور نداره تنها دليلش اينه كه مردم تو اينجا فكرشون ازاده و چيزى به اسم اعصاب ندارم وجود نداره ، تو اين مدت من حتى يك دعوا هم تو خيابون نديدم
پاسخ ها
فرهاد
||
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
کلا چون ایرانیها فرهنگ رانندگی افتضاحی دارند آمار تصادفاشون هم بیشتر از جاهای دیگه است
علیرضا
||
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
سعید این حرفا رو برای کسی بگو که مالزی نبوده!!
پسر اونجا جرم و جنایت غوغا میکنه چطور میگی دعوا ندیدی؟
مسعود
||
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
مالزی نحسه ! برو یه کشور دیگه ضمنا سوار هواپیمای مالزی هم نشو !
باید بر روی تمام جاده ها به جای آسفالت ریل گذاری کنیم و فقط مردم اجازه داشته باشند سفرهای برون شهری را با قطار بروند و ماشین فقط برای درون شهرها استفاده شود سفرهای هوایی هم فعلا لغو شود
پاسخ ها
سید
||
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
آفرین زینال تو باید وزیر راه میشدی تو مملکت ما نخبه هایی مثل تو دارن نابود میشن
ناشناس
||
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
اتفاقا اگه راه آهن در کشور توسعه پیدا کند آمار مرگ و میر حوادث جاده ایی نصف میشه موافقم
چاقروند
||
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
دوست عزیز درتمام دنیا خودروی شخصی برای مسافرت آخر هفته ومهمانی وداخل شهر وسایل حمل ونقل عمومی ما باید فرهنگ رانندگی مان راتغییر دهیم
سلام به نظر بنده دير رسيدن نيروي هاي امداد باعث تلفات ميشه چرا اورژانس هوايي نداريم
پاسخ ها
یک پزشک
||
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
طبق آمار سراسر دنیا 50 درصد مرگهای به دنبال این گونه آسیبها در دقایق اول اتفاق می افته که هیچ راهی برای کاهش اون نیست جز جلوگیری از پیش آمدنش... یعنی مثلا استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسوارها یا رعایت سرعت مجاز، افزایش فرهنگ ترافیکی مردم و ...
به نظر بنده بی مسولیتی مسولین راه وپلیس عامل این حوادث هستند چون موقعیکه تشکیلات مربوطه حوادث وایرادات جاده را بطور دقیق بررسی ورفع عیب نکنند باز هم شاید همین اتفاقات در همان نقطه قبلی خواهیم بود