از ابتدای سال تا کنون مسیر کرمان تهران سه بار افزایش قیمت داشته اونم نا متناسب با تورم و چیزی حدود 100 درصد افزایش داشته و این درحالیه که نه کیفیت افزایش یافته و نه مدت سفر کم شده
ناشناس
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
43
پاسخ
کدوم خدمات ایستگاهی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
آقا خدمات ایستگاهی اگر افزایش پیدا کرده (که نکرده)، برای ایستگاه قطار ورودی بزارید خیال خودتون رو راحت کنید
ناشناس
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
29
پاسخ
شما ببینید چه هزینه هایی دارند ؟
ا- هزینه خط که اصلا حساب نمی کنند
2- هزینه ناوگان که بلد نیستند حساب کنند
3- هزینه پرسنلی + هزینه مدیریت (سر فصل جدا + ریخت و پاش الکی)
4- هزینه سرویس دهی به مسافر داخل قطار( که قالبا بعد از چند هفته کم می کنند و یا از مواد مناسب استفاده نمی کنند)
...
ناشناس
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
40
پاسخ
هیچ تغییرری تو صنعت ریلی مشاهده نکردم نه خدماتی نه رفاهی...یه سری به قطارهای تهران شمال بزنین..ادمو یاد صد سال پیش میندازه
قيمت بليط قطار 6 تخته قم - مشهد در نوروز سال 89 حدود 9 هزار تومان
نوروز 90 12 هزار تومان
سال گذشته 20 هزار تومان
نوروز امسال 40 هزار تومان
شهريور 44 هزار تومان
اكنون 59 هزار تومان
طي 4 سال 7 برابر
یک کارمند طرفدار دولت روحانی
|
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
61
پاسخ
مگر ما در سال جند بار حقوقمان زیاد میشود که راه آهن مدام افزایش قیمت دارد...
مهدی5
|
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
50
پاسخ
باز خدا خیرت بده تابناک.
کسی نه اعتراضی نه مطلبی انگار همه چی عادیه که یهو بلیط58000پردیس میشه72000!!!
جواد
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
40
پاسخ
مثل اينكه راهآهن فقط خوب پول ميگيرد ولي در خدمات دهي هر سال بدتر از پارسال است.
شما كافي است يك بار با قطارهاي اتوبوسي تهران به مشهد سفر كنيد آن موقع است متوجه ميشويد كه راهاهن فقط به فكر سودكردن است نه خدماتدهي.
....
چگونه است اتوبوسهاي بينشهري هر چند يكسال بايد نوسازي شود ولي راهآهن با همان واگنهاي 50 سال پيش به مسافران خدمات ميدهد
علی محمدیان
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
41
پاسخ
تابناک جان:
گوش اگر گوش مسئولان و ناله اگر ناله ما
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!!!!