از مسئولین به دلیل کشف علت سقوط تشکر میکنیم از اینکه این همه به فکر ملت هستند و شبانه روز بررسی کردند تا علت سقوط را بفهمند سپاسگزاریم
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
56
پاسخ
هواپیما دو موتور داشته و هر دو هم اصلی هستند، ابتدا مرتب گفته میشد یک هواپیما با یک موتور هم می تواند پرواز کند و به سلامت بنشیند، پس چه شد؟
اسی
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
77
پاسخ
این رو که می دونستیم موتور از کار افتاده!!!
تقصیر موتور هست.
لطفاً حکم قصاص برای موتور صادر گردد.
علی خان
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
49
پاسخ
چه دلیل قانع کننده ای بود ....
ناشناس
|
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
48
17
پاسخ
تقصير خلبان بود وگرنه هواپيماش عالي بود
ناشناس
|
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
62
پاسخ
به نظر شما اين گزارش علت سانحه بوده ؟!!!
اين كه چند نفر زخمي شدن چند نفر فوت كردن يا هواپيما توسط چه گروهي توليد شد چه ربطي به حادثه داره ؟
اصلا كي مجبور كرده اينارو كه گزارش بدن با اين وضع توضيح دادنشون
كاپتان وثوقي
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
65
پاسخ
عدم كنترل مسير يعني چه ؟؟؟!!!
ناشناس
|
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
93
پاسخ
تا وقتی که پرواز میکرد، افتخار ملی بود و اسمش هم ایران 141، حالا که سقوط کرده و مسافرانش را کشته،شده انتونف 140!!!!
خیلی باحاله نه>>>
ناشناس
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
93
21
پاسخ
خدا رفتگان این سانحه هوایی را بیامرزد و به بازماندگان صبر بدهد. اما این سانحه به ما می آموزد که در آموزش خلبانان خطوط هوایی باید از استاندارد های بین المللی پیروی کنیم. بکارگیری خلبانان غیر تجاری در هواپیماهای بازرگانی علی الخصوص مسافری و بخصوص در سنین میانسالی بایدبا احتیاط خاص صورت پذیرد. کلام آخر. ایران 140 و هر هواپیپای تجاری دیگر به گونه ای ساخته می شوند تا در صورت بروز اشکال، تنها با یک موتور قادر به نشستن باشند. ارتباط دادن علت سقوط فقط به نقص فنی لوث کردن خطای انسانی است.