ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
من از بازار موبایل تو ولیعصر خرید کردم کابلusbرو برداشته بودند من هم بعدا متوجه شدم
جالب گوشی که می خواستم تو علائ الدین 600000 تومان بود تو بازار موبایل 1200000 تومان نمی دونم فرقش چی بود و کدام کلاهبردار
حسین پورعزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
من که خیلی ادعام میشه و اطلاعات کافی از نرخ قیمت و مدل های گوشی دارم.
برای خریدن گوشی دوستم رفته بودیم. سرمون کلاه گذاشتم. خدا ازش نگذره.
تا جایی که میتونین حواستونو جمع کنین از نمایندگی رسمی فروشی که سایت های اصلی برند ها معرفی میکنن گوشیتونو بخرین.

خدایا فروشنده های پاساژهایی مثل علاادین را با خاک یکسان بفرما.
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
والا من که گوشی از نمایندگی خریدم وسه ماه بعد باتری خراب کرد رفتم .گفتن 35 هزار تومان بده گفتم پس گارانتی گفتن بنداز کنار /جالب اینجا بود که باتری توبازار 12 هزار بود
خالقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
باز هم در این مورد گزارش تهیه کنید عالی بود
نیما از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
با تشکر از اطلاع رسانی , خواهشا همیشه به خوانندگان خود به صورت مستمر و ویژه از سیاست اطلاع رسانی شفاف حمایت نماید ... با تشکر دوباره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
باید مثل خودشون باهاشون رفتار کرد. متاسفانه صنف کامپیوتر هم همینجوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
چاره کار در نظارت مطلوب سازمانهای مربوطه می باشد ولی با توجه به وضعیت اشاره شده در گزارش به نظر می رسه که نظارتها یا وجود نداره یا اینکه کارآمد نیست .بنابراین با این شرایط به نظرم موارد زیر می تونه چاره کار بشه :
1-راه اندازی نمایندگیهای اصلی همه برندهای مطرح
2- شرکتهای اصلی کارشناس ناظر و متخصص در نمایندگیها داشته باشند به طوری که به صورت مرتب و منظم اطلاعات این کارشناسان را بروز کنند.
3- شرکتهای اصلی برنامه منظم برای بازدید از نمایندگیها را در دستور کار خود قرار دهند .
مخلص کلام آنکه بازار رو از وضعیت دلال منشی نجات دهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
شرمنده ام .. ولی کم سوادی خریداران نیست . بی قانونی و اینکه هر دقیقه و هر ساعت یک قانون جدیدی وضع می شود باعث می شود که این اتفاقات بیفتد مثل همین رجیستر کردن . شما ز کجا یک موضوع قانونی را می توانید بفهمید که آیا روند کار چگونه است. بعد هم خریدار به فرض بی سواد . این اتحادیه و مسئولین دیگر که از این موضوع خبر دارند چرا حرفی نمی زنند و اقدامی نمی کنند. و می گذارند تا در یک پاساژ کلاه بر سر مردم بگذارند.
رحمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
برادر ضمن اینکه با گفته های شما کاملا موافق هستم و صابون علاالدین بتنم خورده در مواردی که بالا ذکر فرمودید در باره بند نخست باید بگویم که این مرض در گارانتی ها هم نهادینه شده است و اگر شما سری به رسیدگی به صنف موبایل در خیابان سهروردی خرمشهر...بزنید چه داستانها از حقه بازی گارانتی ها که مردم درگیر نیستند زمان قدیم وقتی شرکت گارانتی کنند می رفتی یک وقار و سنگینی یک شرکت فعال را احساس می کردیم .ولی الآن چی چند تا جوان حقه باز دور هم جمع شده اند و مردم را بدون هیچ خجالتی سرکیسه می کنندبدون اینکه کوچکترین مسولیت خود را انجام دهند مثل گارانتی ...واقع در ابتدای ولیعصر کریم خان زند پاساژ .....و من از ایشان شکایت کردم و پولم را پس گرفتم .موبایلی که هیچ عیبی نداشت الا اینکه بعضی از sdکارت ها را قبول نمی کرد و باعث اختلال شده بود و اینها دایم از من پول می گرفتند و عیب سرجایش باقی بود تا بالاخره با راهنمایی یکی از دوستان کارت اس دی را عوض کردم و مشکل تمام شد.آشفتگی در مدیریت صنفها و عدم بازرسی ها باعث این سوءاستفاده ها شده است اصلا از شرکت گارانتی سوال نمی شود شما چقدر سرمایه دارید که از این برند موبایل می خواهی پشتیبانی کنی و گارانتی بدهی
محمدتقی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
منم کاملا موافق نظرتونم
اتفاقا یک گوشی از علاالدین خریدم با لاوزم جانبی مثل رم (اونم با چند برابر قیمت) و هزینه فعال سازی و گارانتی و... کلی گرونتر برام تموم شد در حالی که خود دستگاه رو 40 هزار تومن ارزونتر از جاهای دیگه میگفت
نظرات بیشتر