ما جمعی از اهالی هستیم که در حوالی این پاساژ زندگی میکنیم خواهشمندیم این پاساز را شهرداری به خارج شهر انتقال دهد .
این پاساژ باعث ایجاد عدم امنیت منطقه و دزدی و شلوغی محله شده است و نزدیک به صد درصد اهالی محل شاکی هستند
بازار موبایل ایران هم دست کمی ندارد. حدودا یک ماه پیش برای خرید گوشی رفتم و بعد از پرس و جو از مغازه دارها، به قسمت اطلاعات پاساژ رفتم و سوال کردم که به نظر شما کدام یک از این مغازه ها می توانند بهترین گوشی را از لحاظ مطمئن بودن به آن، ارائه دهند که فرد اطلاعات با قاطعیت گفت طیقه پایین ... و رفتم اونجا و هم گوشی با برنامه بهم انداخت و هم وقتی گوشی را چک کردم دیدم عکسای یک فرد دیگر داخل حافظه گوشیه... خلاصه فقط نمایندگی. معلوم بود فرد اطلاعات نیز قابل اطمینان نیست و دستشان در یک کاسه است...
با سلام به همه خوانندگان و دوستان تابناک؛
عامل اصلی این نا بسامانی، کوتاهی و ضعف و عدم آگاهی مشتریان است.
در همه حوزه های تجارت و اقتصاد(از موبایل گرفته تا لوازم خانگی و حتی محصولات غذائی) فرصت برای سوء استفاده و کلاهبرداری توسط افراد سودجو و کلاش وجود دارد.
اگر هر مشتری در هر صنفی به قوانین و الزامات آن حوزه آشنا باشد و با آگاهی و بدون تمع در قیمت و کیفیت، نسبت به خرید اقدام کند، بخش زیادی از این مشکلات اتفاق نخواهد افتاد.
بنده سال 87 از ظبقه دوم یک گوشی خریدم، هم تست کردم هم گارانتی داشت و هم شمراه سریال صحیح و ...
فردای آن روز در منزل گوشیHang کرد و خاموش شد. وقتی به فروشنده مراجعه کردم گفت: برو از کارت گارانتی استفاده کن من فروختم تموم شد و رفت!
بنده نیز با استعلام ( تلفنی) از اتحادیه صنف مربوطه قوانین را متوجه شدم و با ثبت کتبی شکایت موفق به بازپس گیری کل پول شدم.
جالب اینکه فروشنده هم نمیدانست طبق قانون تا 72 ساعت در صورت ایراد فنی موظف به عودت مبلغ است!
خلاصه اینکه؛ کوتاهی و عدم پیگیری و صرف وقت برای احقاق حق توسط بعضیا( بابا ولش کن؛ کی حال داره بره دنبال این کارا / ای بابا مگه تأثیری داره / دلت خوشه داداش اینجا ایرانه / ......) باعث وقیح تر شدن افراد سودجو خواهد شد.
اگر هر فرد نسبت به ضایع شدن حقوق خود اعتراض(قانونی و منطقی) کند و کوتاه نیاید، حجم زیادی از این معضلات ماهش پیدا میکند.
من نميخوام مثل خودتون خيلي وارد جزئيات بشم اما اين مسائلي كه شما در گزارشتون اشاره فرموديد تنها بخش كوچكي از خيانتهاي است كه در اين مركز خريد به مشتريان نا آگاه كه پس اندازه چند ماهشون براي خريد اونجا ميبرن هستش ... واقعا تقاضا درام اين مسله رو با جديدت تمام پي گيري كنيد تا شايد در جاي كه گويا هيچ نهاد ناظر بر حقوق مصرف كننده و مشتري توان تقابل با اين مافياي را ندارد شما بتونيد اين مسوليت بر عهده بگيريد .
کلاه بنده را هم برداشته اند
متاسفانه برای انجام جزئی ترین کار رقمی چنین برابر جاهای دیگر دریافت میکنند
از من برای ریست کردن نرم افزاری دستگاه 150 هزار تومان گرفتند و دستگاه همچنان مشکل داشت
این پاساژ باعث ایجاد عدم امنیت منطقه و دزدی و شلوغی محله شده است و نزدیک به صد درصد اهالی محل شاکی هستند