انّا لله و انّا اليه راجعون
من 3 سال هستش كه مطلقاً هواپيما سوار نميشم. به دلايل زير:
1- اولاً با توجه به قديمى بودن ناوگان هواپيمايى و تحريم ايران
2- با توجه به شناختى كه از شرايط فرهنگى و اجتماعى جامعه دارم خيلى مطمئن نيستم كه همه كارهاشون رو با نظم و تعهد و مسئوليتپذيرى انجام بدهند
3- با توجه به شناختى كه از برخى مديران داريم و نحوه انتصابات معلوم نيست كه كسى كه داره مديريت ميكنه با چه سيستمى و چگونه داره راهبرى و مظارت رو انجام ميده و چقدر نسبت به موضوع شناخت و آگاهى داره
پس كدوم آدم عاقلى با اين شرايط جان خودش رو به قضا و قدر ميسپاره؟!
درسته مرگ و عمر دست خداست و اجل هر جايى مياد سراغ آدم ولى خدا عقل و اختيار هم به انسان داده
خدا رحمتشون كنه و به بازماندگان صبر عنايت كنه
تاکستانی
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
28
پاسخ
تا کی باید با این تابوت ها پرواز کنیم.چرا جون آدم ها اینقدر واسه مسؤلین بی اهمیته.فوکر 100-ایران 140-737و...جناب آقای پراید.به خدا اینا از رده خارجن.خدا به بازماندگانشون صبر بده.
ناشناس
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
13
پاسخ
اينم يه جور مردن عرضش سرطان نگرفتند از شير از دود بنزين
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
پارازیتو یادت رفت...
ناشناس
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
19
پاسخ
باز هم هواپیمای روسی .... حتما میخوان بازم تیتر بزنن 40 نفر در حادثه ی هواپیمایی شهید شدند
ناشناس
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
6
7
پاسخ
چرا خلبان ایرانی نیست
مصطفی
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
9
پاسخ
تسلیت...خیلی خبر بدی بود
ناشناس
|
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
15
پاسخ
تا حالا چند تا سقوط داشته موتور tv3 حتی داخل اوکراین استفاده نمیشه سوابق شرکت سپاهانو سرچ کنید چیزای جالبی داره دستهایی که به هر قیمتی میخواد این هواپیمای عقب افتاده از نظر تکلونوژی رو داخل رنج پروازی بذاره
ناشناس
|
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
11
پاسخ
من با چشماي خودم ديدم يكي از موتورهاش از كار افتاده بود