۱. چرا ، به هنگام تیک آف ( بلند شدن)
ناگهان برج مراقبت از خلبان می خواهد
به سمت چپ پرود؟ آن هم درست در
هنگام اوج سرعت و بلند شدن
هواپیما ؟!
۲. چرا با وجود تکرار این حوادث اما
پروازهای فرودگاه مهرآباد به
فرودگاه امام منتقل نمی شوند؟!
اگر این هواپیما بر سر عابران و
وسائط نقلیه و ساختمانها سقوط
می کرد ابعاد فاجعه چند برابر میشد.
همانند سقوط هواپیمای خبرنگاران
امین
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
10
پاسخ
دلواپسا بیان بدن .
ناشناس
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
11
پاسخ
خودرو بلد نیستیم درست تولید کنیم رفتیم هواپیما می زنیم؟ اعتماد به نفس هم حدی داره مردم چه گناهی کردن باید قربانی بی تدبیری شماها بشن؟
دلسوخته از بلایای غیر طبیعی
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
4
پاسخ
آخه تا کی باید از سقوط های پی در پی هواپیماها حمایت کنیم.
یه کم به خودمون سختی بدیم و اصلا حتی یه بلیط هواپیما نخریم هیچ اتفاق بدی تو زندگیمون نمیفته ولی شاید یه فرجی تو اسقاط کردن هواپیماهای در پیت حاصل بشه.
ناشناس
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
9
7
پاسخ
روحانی مچکریم
بهمن
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
5
پاسخ
بابا صد رحمت به اتوبوس های اسکانیا
محمد
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
2
4
پاسخ
گویا یکی از موتورهای هواپیما دچار اشکال بوده است. وقتی یک حادثه رخ میدهد. اول باید دید علت چی بوده و بعد نظر داد. من دیدم بعضی دوستان هواپیمای ایرانی، ایرلاین، تحریمهای آمریکا، مسیولین، دلواپسان و ... را محکوم کردند. باید دید دقیقا علت چی بوده. البته نرخ حادثه ایران 140 کلا بالا بوده.