ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
هیچ حرفی نمیشه زد، امیدوارم مقصران این حادثه مشخص بشن
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ایران 140 همون پراید 141 خودمونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تا الان مقصری پیدا شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا پیدا هم بشه............اتفاقی میوفته؟؟؟؟؟؟؟؟
منتقد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
مطمئنا خلبان هم فوت کرده و مقصر شناخته میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
این هواپیما تو 12 سال فبل سه سقوط داشته
:۱. ۲۳ دسامبر ۲۰۰۲، سرنگونی هواپیمای آنتونوف-۱۴۰ در نزدیکی اردستان باعث مرگ شماری از کارشناسان هوافضای اوکراینی و روسی که برای گشایش خط تولید نمونه مشابه به ایران می‌آمدند شد.

۲. ۲۴ دسامبر ۲۰۰۵، یک هواپیمای آنتونوف-۱۴۰ خطوط هواپیمایی جمهوری آذربایجان با ۲۳ مسافر در سواحل دریای خزر سرنگون شد و تمامی مسافران آن کشته شدند.

۳. ۱۵ فوریه ۲۰۰۹، هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰ در حوالی فرودگاه شاهین شهر اصفهان سقوط کرد و تمامی پنج سرنشین هواپیما جان باختند. سانحه سقوط هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰ هنگامی رخ داد که خلبانان یکی از شرکت‌های هواپیمایی شامل یک استاد خلبان و ۴ خلبان در حال آموزش، در حال گذراندن آموزش‌های تایپ (نوع) این هواپیمای دوموتوره جهت ورود به ناوگان این شرکت بوده‌اند.
پاسخ ها
نامجو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
دوست عزیز لطفا مرجع اخبارتم بگو.ویکیپدیا
ناشناس
| United States |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
و جالبیش اینجاست که به روند ساخت ادامه می دهیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
مرگ بر داعش مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مطمئنم تو این حادثه این سه تا وحشی دست داشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خدا همه مرضای اسلامو شفا بده...
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
به بازماندگان تسليت عرض مي كنم و خدا به ايشان صبر جزيل اعطاء‌ فرمايد.

در اينجا، غنيمت مي دونم بگم كه چرا وقتي ما در صنعت هواپيما تحريم هستيم. به جاي هزاران مذاكره، به فكر گسترش صنعت راه آهن در كشور نيستيم. در ميان تمام وسايل نقليه گفته مي شود كه قطار امن ترين وسيله نقليه است.

فرضاً ما قادر باشيم با مذاركره، هواپيما هم بخريم، قطعات آن را به ما نمي دهند و يا در دادن آن مشكل ايجاد مي كنند و ما و وابسته مي كنند، در ثاني، احتمال خروج هواپيما از مدار توسط سيستم هاي رايانه اي پيشرفته و جاسوسي وجود داره و هزاران حوادث مرتبط با هواپيما هست كه در قطار بسيار بسيار كمتر وجود داره، چرا به صنعت راه آهن روي نمي آوريم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
احسنت
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
مهدی جان تصادفات و حوادث اخیر راه آهن تو خط مشهد 3 حادثه در آخر 92 و عید . قطار کرمان . قطار بنیاد ( توربوترن ) و قطار مسیر خوزستان وو.... که همه تو این 3-4 ساله اتفاق افتاده رو یادت رفته در ضمن بدون که ما تو ریل هم تحریم هستیم الا تمام دنیا از نمره U60 تو خطوط استفاده می کنن تازه به ما U33 میدن یعنی بجای آهن 18 داریم 14 استفاده می کنیم . این یعنی تناژ و سرعت انتقال پائین..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
منظورت همین صنعت راه اهن با سرعت لاک پشتیه؟
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
من فکر کنم اگه دست تو بود تموم تاکسی ها الان درشکه بودن - نه ؟ واسه کدوم عصری رفیق؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
عزیزم امن ترین راه مسافرت سفر هوایی نه در ایران قطار که کلا خط بکش دورش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
شما هنوز فرق هواپیما با قطارو متوجه نشدی دوست عزیز!
کارگر تراورس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تا بحال با قطار درجه2 به طبس رفتید؟ به چادرملو و بافق یا تربت حیدریه چطور؟ درطول بیست ساعته مسیر چندین بار جون میده آدم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
مهدی جان حالا اگه کسی خواست با طیاره سفر کنه چیکار باید بکنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
الان تو بیشتر کشورهای پیشرفته قطار با سرعت 300 کیلومتر هست.یعنی میشه تهران مشهد رو 4 ساعته رفت.یا تهران تا بعضی شهرای بزرگ اطرافش رو تو کمتر از یه ساعت.این جوری میشه قزوین زندگی کرد و محل کار تهران باشه یا برعکس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
این دوستمون دقیقا ضعف مفرط در نگاه ها و برنامه ریزیها را نشان داد ،اگر در این 35 سال یا نه در 20 سال اخیر بر روی صنایع ریلی و گسترش راه آهن سرمایه گذاری شده بود الان اینقدر وابسته به صنایع هوایی نبودیم و کشته های جاده ای مان هم کاهش قابل توجهی می داشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
از نویسنده تشکر میکنم هر موقع اتوبان شمال تکمیل شد داستان خطوط ریلی شروع میشه. در بسیاری از نقاط اروپا حمل و نقل ریلی بسیار پر طرفدار تر از هواپیما ست اولین دلیل آنهم اینست که نقطه شروع در وسط شهر و نقطه پایان سفر در وسط شهر مقصد میباشد.
امیرحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اخه مرد حسابی با قطار تو یساعته از تهران مثلا به اهواز مشهد میرسی...یچیزی میگید خواهشا ی نیم دقیقه هم فکر کنید
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
مثل اینکه شما اصلا تو باغ نیستی؟واگن و لکوموتیو هم جز تحریمه.آخرین لکومتیو ها زمان اقای خاتمی از الستوم انگلستان خریداری شد و مابقی هم از زمان طاغوت موندن!!!!
ناشناس
| Singapore |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ای بابا فرمایش میفرمایید. شما که به دنبال ایمنی بیشتر هستید چرا حمل و نقل با الاغ و قاطر و اسب را پیشنهاد نمیدهید؟
اگر برای قطار هم ممکنه اندکی حتی به کشورهای دوست و برادر مثل چین و روسیه وابسته بشیم دیگه هیچگونه وابستگی نخواهیم داشت هم در سوخت مصرفی و هم در تولید!
ضمنا ثابت شده که هیچگونه سیستم پیشترفه کامپوتری و راداری به هیچ وجه نمیتواند روی مغز خر اثر بگذارد. اصولا در طول تاریخ مغز خر همچنان دست نخورده باقی مانده است. و حتی به مصرف غذایی بعضیهای هم میرسد.
بانام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
بنده خدا بگو از هواپیما می ترسم چرا دیگه اینقدر زدی تو سر مال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
مهندس! چطوره با درشکه سفر کنیم؟ خطرش هم کمه تحریم هم نداره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اونم خوبه فقط یه مشکلی داره ..آمار کشته ها چند برابر میشه.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
باز هم "هنر" پاک کردن صورت مساله ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
آقا مهدی حالت خوبه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
من میگم اصلا همه الاغ سوار شیم بهتره هم تصادف نداره هم امنه هم الودگی هوا نداره
ساره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
منم موافقم .الاغ ن الودگی داره ن تو ترافیک میمونه ن پنچر میشه
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
نظر نده خب
نمیگیم لالی که
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
کلا هرچی ایران 140 ساختن سقوط کرد، نرخ سقوطش از تولیدش بیشتره. واقعا متاسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خبر را درست بخون هواپیما اوکراینی بوده!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
در اینجا هم رکورد زدیم
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
مهندسین بومی..!
منم مهندسم..
واقعا برا خودمون متاسفم..
با گذشت 70 سال یه ماشین معمولی نمیتونیم صفر تا صد بسازیم..
با وجود اینهمه مهندس..
متاسفم برات تابناک که هیچ نظری مو تایید نکردی..!!
خدا بیامرزه رفتگان رو...خدا صبر بده موندگان رو..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
متشکریم از این همه زحمت

آخه سالی چند تا هواپیا باید بیافته؟؟؟
پاسخ ها
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
چند سال بود سقوط نداشتیم شما از کدوم هواپیماها حرف میزنی که میگی سالی چنتا هواپیما باید بیفته؟ همه ناراحتن اما زدن حرفای بیهوده و بعضا دروغ هیچ فایده ای نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
آقای محمد حسین خودت رو یک لحظه بگذار جای خانواده یکی از کشته شده ها، اون وقت شاید متوجه بشی چی رو کجا باید بگی!
محمد امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
راست میگه چیزی نشده که !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ما نمیتوانیم :(
پاسخ ها
آرش ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ما توانستن را نمی خواهیم!
ما نمی خواهیم هزینه توانستن را بپردازیم!
ما در نتوانستن مانده ایم! چون منافع کوتاه مدت و البته شخصی خود را بر منافع بلند مدت و جمعی ترجیح می دهیم!
ما ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
حق با شماست هواپيما ساختن كه هر كسي نيست بابا
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
گل گفتی واقعا
صدتا لایک داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اگر فهمیدند!!!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
زیاد جو گیر شدی - برو استراحت کن -
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ما با این شرایط نمیتوانیم
زرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خواستن توانستن است
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خواستن توانستن هست
پدرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خدا همشون قرين رحمت كنه
خالدآبالد شهرمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت
نظرات بیشتر