زمین ایران بخاطر خودروهای بی کیفیت و آسمان آن هم بدلیل هواپیماهای کهنه تبدیل به کشتارگاه شده است و افسوس از این که مسوولان فقط اعلام تکدر خاطر میکنند. .......تسلیت به همه ایرانیان
ناشناس
|
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
9
2
پاسخ
این هم عوارض برداشتن تحریه و دادن قطعات هواپیماست
ناشناس
|
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
4
17
پاسخ
این آشغال های روسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
4
18
پاسخ
امان از این آشغال های روسی
ناشناس
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
25
پاسخ
تحریم کاغذ پاره است
ناشناس
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
24
پاسخ
فکر کردند این هم پیکان و پراید هست که بی کیفیت ساخته بشه..
شما وقتی تونستید یه اتومبیل درست حسابی بسازید بعد برید سراغ هواپیما
قریدون
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
33
پاسخ
دوست عزیز خبرنگار،
اولا خلبان این هواپیما اوکراینی نبوده و یکی از خلبانان با تجربه و قدیمی هواپیماهای شماری اف 5 بوده که سالها در دوران جنگ پرواز داشته و دارای تجربه بالاd پروازی بوده بنام سرتیپ دوم خلبان بازنشسته علی ایزدپناهی، و متاسفانه بدلیل جهالت برخی مسئولین این حادثه بدین صورت شکل گرفته، زیرا در درجه حرارت فعلی مهرآباد بار و مسافر این هواپیما بیش از ظرفیت و توان هواپیما برای بلند شدن بوده و خلبان از پرسنل زمینی خواسته که بخشی از بار اضافی را از هواپیما خارج نمایند تا هواپیما بتواند برابر مقررات کتاب هواپیما در هوای گرم سالم از زمین بلند شود که چنین کاری را انجام نمیدهند و به وی از روی زمین ابلاغ میکنند که با همین بار موجود و وزن اضافی باید پرواز را انجام دهد،
این دستور بدین معنی است که شخصی که بعنوان مسئول عملیات تعیین شده و چنین دستوری را صادر نموده به هیچوجه سواد و درک و فهم لازم از این صنعت و مشخصات هواپیما را نداشته و باعث بروز چنین ضایعه اسفناکی شده!!!