ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
اینا ورزشی نویسن؟!! یک مشت نشریه زرد با نویسندگان ابلهی که هیچوقت نفهمیدن چی مهمه!!! این که یه عده فوتبالیست که یک صدم افتخارات تیم والیبال رو نتونستن به دست بیارن و همیشه هم طلبکارن از همهٰ یه جا جمع شدن بازم با پول ملت به خودشون جایزه بدن می شه تیتر یک، اینکه فلانی از فلانی شکایت کرده سر یه دعوای زشت و غیر اخلاقی میشه فونتش 1000، اونوقت از دست دادن گوهر نایابی مثل حسین معدنی و اشک های جوونای نازنینی که کمتر از 2 هفته پیش اوج افتخارو به ما هدیه دادن یم شه یک عکس کوچک و یه تیتر دست چندم... رسانه های ایران همه مثل هم بی کفایت و بی ارزش... صدا و سیما و روزنامه و رنگین نامه... باعث تاسفه... والبته شرمساری برای متولیانشون...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
روحش شاد
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
تا که بودیم نبودیم کسی
کشت مارا غم بی هم نفسی
تا که رفتیم همه یار شدند
خفته ایم همه بیدار دشدن
قدر آن شیشه بداتید که هست
نه درآن موقع که افتادوشکست
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
خدا رحمت کند روحش شاد ویادش گرامی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
تابي استاد سانسوري
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
حسين عزيز
روحت شاد ...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
سخته رفتن ...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
تسلیت میگویم
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
این منفی ها دیگه برای چیه ؟ ابراز ناراحتی و همدردی و تسلیت گفتن منفی داره؟؟ شما دیگه کی هستید! یادش گرامی
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
روحش شاد یادش گرامی باد
نظرات بیشتر