اینا ورزشی نویسن؟!! یک مشت نشریه زرد با نویسندگان ابلهی که هیچوقت نفهمیدن چی مهمه!!! این که یه عده فوتبالیست که یک صدم افتخارات تیم والیبال رو نتونستن به دست بیارن و همیشه هم طلبکارن از همهٰ یه جا جمع شدن بازم با پول ملت به خودشون جایزه بدن می شه تیتر یک، اینکه فلانی از فلانی شکایت کرده سر یه دعوای زشت و غیر اخلاقی میشه فونتش 1000، اونوقت از دست دادن گوهر نایابی مثل حسین معدنی و اشک های جوونای نازنینی که کمتر از 2 هفته پیش اوج افتخارو به ما هدیه دادن یم شه یک عکس کوچک و یه تیتر دست چندم... رسانه های ایران همه مثل هم بی کفایت و بی ارزش... صدا و سیما و روزنامه و رنگین نامه... باعث تاسفه... والبته شرمساری برای متولیانشون...
ناشناس
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پاسخ
روحش شاد
جواد
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پاسخ
تا که بودیم نبودیم کسی
کشت مارا غم بی هم نفسی
تا که رفتیم همه یار شدند
خفته ایم همه بیدار دشدن
قدر آن شیشه بداتید که هست
نه درآن موقع که افتادوشکست
نادر
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پاسخ
خدا رحمت کند روحش شاد ویادش گرامی
ناشناس
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پاسخ
تابي استاد سانسوري
ناشناس
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پاسخ
حسين عزيز
روحت شاد ...
مهدی
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پاسخ
سخته رفتن ...
علی
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پاسخ
تسلیت میگویم
ناشناس
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
پاسخ
این منفی ها دیگه برای چیه ؟ ابراز ناراحتی و همدردی و تسلیت گفتن منفی داره؟؟ شما دیگه کی هستید! یادش گرامی