روحش شاد.زندگي ميراست ومهم نحوه برخورد ما زندگان !!! بعد ازاين همه تجربه است
مجتبي
|
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
پاسخ
خيلي مهربان و خو شتيب بود خدا بيامورزدش
منوچهر
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
پاسخ
بميري به نام و نماني به ننگ
خدا رحمتش كند و روحش را قرين شادي فرمايد
سید علی اکبر حسینی
|
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
پاسخ
خدا رحمت کند
مینا
|
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
پاسخ
خداوند رحمتشون کنه و به خانواده و جامعه والیبال و مردم ایران صبر عطا کنه
باعث افتخار ایران بودند
خداوند بهترین ها رو واسشون قرار بده
منصور
|
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
پاسخ
روحش شاد خدا یش بیامرزد
مریم
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
پاسخ
خدا رحمتش کنه.و به خانوادش صبر بدهوهمینطور به جامعه والیبال.......
غریبه ی آشنا
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
پاسخ
حسین آقا به گردن این مملکت خیلی حق داشت، مردی پر تجربه و بی ادعا، کاش هیچ وقت والیالیست ها رو تنها نمی گذاشت، مردم من نویسنده اگه تهرانی بودم حتما تو مراسم ختمش شرکت می کردم، روحش شاد... بعد از رفتنش بغض گلوی همه ی ایرانی ها رو فشار میده
افسانه
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
پاسخ
خدا یا مگه امکان داره به این راحتی آقای معدنی ...انقدر شوکه شدم که باورش ناممکن شده