یادش همیشه در اذهان خواهد ماند..تقدیرچنین بوده و به خانواده محترم و اعضا تیم ملی تسلیت میگویم..وزارت ورزش باید/و حتما باید مزد این مربی با اخلاق را با نامگذاری ورزشگاهی جاودان..وعملی نماید............صلواتی .و فاتحه تقدیمش کنیم..
نفس
|
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
رفــــــت!
پر کشیــــــــد!
روحــــــــــش طاقــــــت ایـــــــن دنیـــــــــا را نـــداشتـــــ!
اما مـــــن چــــه کنمـــــــ بــــا ایـــــن همهــ دلـــــتنگـــــــــــی؟؟؟؟
مهدی
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
بی ادعاترین روحت شاد.
آنتینیوس
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
آخی چقدر جوون خدایش بیامرزد روحش شاد
حميد
|
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
هرگز نميرد آنكه دلش زنده شد به عشق
ماهک
|
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت کننده و دردناکه. تازه اول راه ترقی از این دنیا رفت. ولی یک سوال برای من اینه جریان این منفی هایی که به پیام های تاسف و تسلیت داده شده چیه؟؟؟!!! کیا از رفتن یک همچین عزیزی خوشحال شدن یا چه مشکلی باهاش داشتن که منفی زدن
مهسا و مهتاب
|
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
امیدوارم جسمش به آرامی فسیل بشه
ماهک
|
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت کننده و دردناکه. تازه اول راه ترقی از این دنیا رفت. ولی یک سوال برای من اینه جریان این منفی هایی که به پیام های تاسف و تسلیت داده شده چیه؟؟؟!!! کیا از رفتن یک همچین عزیزی خوشحال شدن یا چه مشکلی باهاش داشتن که منفی زدن
حسین
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
پاسخ
روحش شاد
یادش گرامی
ولی ای کاش وقتی زنده بود قدرشو بیشتر میدونستیم