ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
دمت كرم غيور كرمانشاهي
پاسخ ها
سیدعلی محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
کردها واقعا غیورند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
با احترام تمامی اقوام ایرانی و به ویژه کردها این غیرت نیست!! این حماقت و تعصب است!! اگرچه این موضوع در تمامی اقوام ایرانی متاسفانه ک یا زیاد وجود دارد!!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
کردها تو مسائل ناموسی با کسی شوخی ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
متاسفانه بسیاری از مشکلات ناموسی هم در بین آنها وجود دارد حتی اینجا در سوئد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
هیچکس شوخی نداره . شما آمریکا هم رفتی باز این حرفای عامیانه و سخیف را رها نکردی ؟؟!!
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
واسه بقیه که کم مشکل درست نمیکنن
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
آقای سوئد، بخاطر اینه که برخورد میکنند خیلیها ممکنه راحت از کنارش بگذرند اونوقت چیزی به چشم نمیاد. و ناشناس بعدی اینکه میگی هیچکس شوخی نداره که بازم حرف منو تکرار کردی، یعنی شما هم حرف سخیف زدی؟؟
abadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
دست امثال این برادر درد نکنه. خیلی خوبه وی رسما مورد تقدیر قرار بگیره . اونوقت شاید مزاحمین نوامیس مردم یک خورده گوشی دستشون بیاد. اگر قرار شه برای تقدیر از او هزینه ای پزداخت شه من امادگی شراکت در تامین هزینه را دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پولت را برای خودت نگهدار! اگر مجازات مزاحمت مرگ است پس مجازات قتل چی باید باشد؟ اگر هر کسی حق داشته باشد سرخود حکمی را صادر و اجرا کند پولت را برای مهاجرت به یک کشور قانونمند لازم خواهی داشت البته اگر زنده بمانی و بخاطر خطایی کشته نشوی! ضمنا اشتباه نکنی کار مزاحمت بسیار زشت و ناشایست است ولی مجازاتش مرگ نیست انهم بدست فردی غیر از مجری قانون.
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
عمو جون این ممکلت قانون داره. بگیرن اونو اعدام کنن بهترینه چون: (سزای مزاحم نوامیس = مرگ، سزای قاتل = مرگ)!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
ما هم چند سال پیش یک مزاحم را تا مرگش زدیم و یک دهم دیه کامل دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
خدایی می ارزه اینطوری.خیال آدم راحته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پس دیگه در اداره پلیس و نیروی انتظامی و کلانتری و دادگستری را ببندیم ! چون مردم خودشان قانون را اجرا میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
من اگر قاضی بودم غیر از یک دهم دیه که حکم کرده به طرف که تا مرگ کتکش زدید ،بدهید ، به پرداخت سه برابر دیه کامل در حق دولت بخاطر جنبه عمومی جرم شما محکومتان میکردم و طرف را هم بعد از بهبودی سه ماه به انجام خدمات عمومی اجباری محکوم !
nader
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
بهر تقدیر اینگونه قتل ها بگونه ای سازندگی برای جامعه خواهند داشت . ز هر طرف کشته شود بسود جامعه عقل گرا خواهد بود . مزاحمت یعنی چه . مگر میشود بیکباره جوانی بی هیچ سابقه ای مزاحم آبجی بنده بشود . و اساسا نوع مزاحمت چگونه است . متلک پرانی بوده . انگشت سبابه به مکانی هدف گرفته شده . دو جوان دختر و پسر سر انجام در جائی . محلی با یکدیگر آشنا شده و نهایت سرانجام اش خواستگاری و ازدواج الی اخر . ولی اگر آبجی بنده آشنا شده . چه بسا بستنی هم با آشنای جدید خورده و از فقر او با خبر شده و دلش رفاه . تحصیلات بالاتر را میخواهد . حال جوان بستنی باخته میخواهد بفهمد چرا ایشان را پس زده اند . خان داداش وارد معرکه شده . اتفاقا شب قبل یک سی دی فیلم قیصر تماشا کرده . خان دائی هم کاری از دست اش بر نیامده .مگر میشود هر کس کاردی بدست بگیرد . اینگونه قتال گری راه بیاندازد . حال شده . یک مزاحم به درک واصل شده و یکنفر فضول خان محله هم بدنبال او . حالا من ماندم آبجی این اقا که در این شهر شهره شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
چی میگی ؟؟؟؟
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پس آبجی خودت این وسط چی شد؟
ALEN
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
چی میگی؟؟؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
من روزی چند تا کامنت و جواب منطقی و بدون حرف زشت و توهین میدم اما تابناک هیچکدوم رو منتشر نمیکنه اما این که معلوم نیست چی گفته و حرفای بدی هم توش بود رو خیلی راحت منتشر میکنه. تکلیفت با خودت معلوم نیست تابناک
آذربايجاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
خون توراهم من گردن مي گيرم از طرف برادر كرمانشاهي مي فرستم پيش مزاحم قبلي
ناشناس
|
Sweden
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
متاسفانه در همه ی زمینه ها دچار تناقض هستیم اگر به قانون اعتقاد نداری چرا خودت را تسلیم کردی؟ اگر به قانون اعتقاد داری چرا برای تنبیه فرد مزاحم به قانون مراجعه نکردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
شما تو سوئد تابناک میخونی؟
man
| Sweden |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
man ham tabnak mikhonam to soed.tabnak saite khobie.
ناشناس
| Sweden |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
خوشبختانه مثل بعضی تازه بدوران رسیده ها اصل و نصب خودمون رو فراموش نکردیم هرجا باشیم ایرانی هستیم و نگران اوضاع و احوال و مشکلات فعلی و مشتاق به پیشرفت و شکوفایی آتی مملکت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
اه چقدر سوئدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
دوستانی که به این راحتی قضاوت میکنند مطمئنند که قتل به خاطر مسائل ناموسی بوده یا اینکه ناموس بهانه ای برای مسائل پشت پرده قرار گرفته ؟
در هر صورت کیفر مزاحمت برای نوامیس مرگ نیست و حدود آنرا قانون مشخص کرده.
پاسخ ها
ALEN
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
کیفر مزاحمت مکرر برای نوامیس دقیقا مرگه...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
با سلام
مفسد في الا رض حكمش اعدام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
با چه جرائتی حکم اعدام یک نفر دیگه رو میدین؟؟ خدا ایشالا همه ی ما رو ببخشه به خاطر قضاوت هامون!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
با همون جرأتی که آدم قاتل داستان حکم قتل یک نفر رو (به جرم مزاحمت) داد و بعد هم برد توی بیابون کشتش. ما با همون منطق و قضاوت خود قاتل داریم براش اعدام حکم میکنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
من فکر کردم شخص مزاحم رو اعدام فرض کردین!! در مورد پسر قاتل هم داستان مشخص نیست و ما فقط یک خبر خوندیم راجع بهش!! ما در مقم قضا نستیم و از زاویای داستان هم بی خبریم!! البته قبول دارم که در اسلام حکم قاتل اعدام است!
مرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
یه مرد تو دنیا باشه خودتی دمت گرم بمیری هم مردونه مردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
...
چرا باید یک نفر برای کسی مزاحمت ایجاد کند ؟؟؟ و چرا هیچ مرجع قانونی جوابگو نباشد؟؟ چرا برخی مزاحمان از انواع تهدید ها استفاده می کنند؟؟ و چرا مردم اینگونه بی رحمانه (کسایی که کامنت گذاشتن) به موضوع نگاه میکنند؟ و چرا ازخودشان حکمی بدون اطلاع از نحوه ی مزاحمت می دهند؟؟؟؟؟(شاید عشق یک طرفه بوده، شاید موقع خواستگاری تحقیر شده بوده و شاید هم اوباشی بوده که صرفا هدفش مزاحمت بوده) ، چرا هیج کس از دیدگاه روانشناسانه و تربیتی به موضوع نگاه نمی کند؟؟ عامل این مشکلات روانی در جامعه ما چیست؟؟ قتل یک انسان دیگر موضوع ساده ای است که این گونه در ماه مبارک رمضان برای فردی دیگر صادر می کنید؟؟؟
پاسخ ها
kian
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
کاملا با شما موافقم، در بسیاری از این گونه موارد، شروع و ادامه یافتن مزاحمت و اختلافات ناشی از عدم مهارت های رفتاری دردختر و پسر می باشد، دختر به دلیل نداشتن مهارت در گفتن نه به شکلی محترمانه و پسر به دلیل نداشتن مهارت رویارویی با جواب نه، البته عکس این حالت هم فراوان رخ می دهد، نهایتا اینکه این موارد صرفا موضوعاتی رفتاری و مهارتی هستند اما کلا از کامنت ها مشخص هست که افراد روحیه انتقام رو از سایر موارد با این داستان مخلوط کرده اند.
نظرات بیشتر