فروشندهای این دستگاهها بعنوان عامل فنی هستند ولی تجربه کافی ندارند فقط میخواهند دستگاه به طرف بفروشند وحتی آماده نیستند اگر محدوه مشکل دارد برای نصب وپیگیری عدم پاسخگوئی دستگاه به بررسی علت را چه بوده، در این شرایط خریدار به دلیل عدم استفاده از دستگاه در آن محدوده در این حالت درخواست پس دادن دستگاه می باشد ولی فروشنده آنرا به نصف قیمت می خرد با اینکه زمان خرید تا پس دادن دوساعت نگذشته است وهنگام اعتراض به شرکت ارتباطات مبینت تهران به شماره نمابر 88700396نه فقط پاسخگو نیست بلکه اهمیت به این موارد نمیدهد واگر با شماره 83868000تماس بگیرید بایستی منتظربعداز 30 نفر باشید . آیا این نوع برخورد برای شرکتها درست است؟! کی بایستی پاسخگو باشد؟