واقعا جالبست؛ نویسنده دو کلمه درباره مضرات حمایت رژیم جمهوری آذربایجان از صهیونیسم و حمایت از رواداری مردم این جمهوری نسبت به سایر ادیان درعین حساسیت نسبت به دین خودشان (اسلام) نوشته و تاکید کرده که بهرحال با تداوم موضعگیری منفی و توهین نسبت به دین مبین اسلام توسط صهیونیستها و سایر اسلام ستیزان، مردم این جمهوری نمی توانند ساکت بنشینند و تنها نظاره گر باشند. حالا جالب نظراتی است که انعکاس داده شده اند. یکی هرچقدر مطلب را خوانده متوجه نشده و دست آخر نتیجه گرفته که این مطلب در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان است (احتمالا تفرقه بین مسلمانان و صهیونیسم!!!). یکنفر دیگر پای ایران را وسط کشیده، یکنفر اینرا در راستای ناسیونالیست (کی؟ ایران یا آذربایجان؟!) دانسته است و نهایتا آخری نوشته است "مرگ بر شوونیسم فارس" و سایت محترم هم با نهایت مهربانی همه را بازتاب داده است!! پیدا کنید پرتقال فروش را!! البته نویسنده محترم همه مطالب را با ارجاع به خود منابع اصلی و سایتهای آذری تنظیم کرده است که انشاءالله خوانندگان خود نیز مانند نویسنده توانایی استفاده از آنها را داشته و با رجوع به آنها مطلب برایشان روشن خواهدگردید.
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۷
0
0
پاسخ
صهیونیسم بایدازصحنه روزگار محوشود
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
صهیونیسم یعنی ناسیونالیسم یهودی که میگه دیاسپورای یهود باید در وطن چند هزار ساله ی خودش باشه
همین سیاست رو ارمنستان هم داره...در اصل 9 قانون اسایس
اونوقت چطور این بد نیست ولی واسه یهودیا خار داره؟
ناشناس
|
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۷
0
0
پاسخ
من هم با نظر دومی موافقم.
ناشناس
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۷
0
0
پاسخ
اینها مسلمان نیستند اگر بودند فاجعه خوجالی رامحکوم میکردند
ناشناس
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۹
0
0
پاسخ
مگریهودیان ایران از اسرائل حمایت نمی کنند این یک عمر طبیعی است همانطرریکه ما از مسلمانان فلسطینی حمایت میکنیم اصلا تمام یهودیان دنیاهمین کار را میکنند حالا تعجب شما از کجاست این یک سئوال است .
ناشناس
|
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۹
0
0
پاسخ
دولت آذربایجان یک دولت وابسته به اسراییل است وربطی به شیعیان آذربایجان ندارد.
ناشناس
|
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۹
0
0
پاسخ
اتفاقا نویسنده از اتحادمسلمانان حمایت کرده.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۰۲
0
0
پاسخ
.با تشكر از نويسنده . مطلب نوشته شده گوشه اي از مسايل موجود در كشور آذربايجان در رابطه با يهودي ها است . خيلي واضح و روشن . ضمنا نويسنده محترم بدانند اين خطر مختص آذربايجان نيست. بلكه حتي در ايران خودمان. قبوا نداريد؟ يكبار ديگر نظرات كاربران را مرور كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
خوب چی؟
میخواید ما رو بکشید؟
شما اگه آدم بودید تاریخ میخوندید و میفهمیدید که تو خاک ارمنستان امروزی در سال 1900 تعداد 269 مسجد شیعه بود...کو؟ کجا هستند اینها؟
هیچی قتل عام یا اخراج شدند...و هر وقت چیزی گفتیم آریاییهای ایرانی فرمودن که ارامنه قبل ترکها بودن...خوب یهودیا هم میگن یهودیا قبل عربا بودن
واقعیت اینه که ما اول ظلمی رو که به خودمون شده حل میکنیم بعد یاد مسلمون های بقیه دنیا می افتیم
ناشناس
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۰۳
0
0
پاسخ
ایران اولین کشوری بود که جمهوذی آذربایجان را به رسمیت شناخت و و با توجه به تاریع و فرهنگ مشترک خواستار بهترین روابط با آن شد. اما تلاش مقامات این جمهوری از اول بر بی ثبات کردن ایران قرار گرفت. در حقیقت پاسخ دست دوستی ج.ا.ا مشتهای گره کرده بود. برعکس ارمنستان که از دو طرف (ج. آذربایجان و ج. ترکیه) تحت فشار بود ایران را با روی باز پذیرفت. در جریان جنگ ارمنستان و آذربایجان اگر ایران می خواست طرف ارمنستان را بگیرد شاید هم اکنون کشوری با نام ج. آذربایحان وجود نمی داشت. اما تلاش ج.ا. ایران از ابتدا بر برطرف سازی خصومت ها قرار گرفت و در آتش بس نیز نقش مهمی داشت. در حال حاضر نیز ج.ا. ایران خواهان بهترین روابط با همسایگان و از جمله ج. آذربایجان است. اما در برقراری این روابط صهیونیستها که منافع خود را در خطر می بینند بزرگترین مانع هستند.
ناشناس
|
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۰۴
0
0
پاسخ
من هم با منتقد دوم موافقم.ما همه ایرانی هستیم و شونیسم در هر حال محکوم است