هزار سال بعد.................
تونل طویل ریلی البرز
از هزارمین پیمانکار پس گرفته شد
رضا
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
4
76
پاسخ
به نظر بنده هرچی دسترسی تهرانیها به شمال سریعتر باشد تخریب محیط زیست بیشتر است
مهرداد
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
1
47
پاسخ
این ها که همه خواب خیاله !!!! راست می گی اتوبان تهران شمال که 20ساله هنوز 10 درصدش هم تموم نشده درست کنید. آرزو بر جوانان عیب نیست
ناشناس
|
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
2
55
پاسخ
پیشرفت تو هر زمینه ای خوبه اما به صورت عادلانه در تمام جاده ها.
در استان خوزستان که استانی ترانزیتی محسوب میشه و بدلیل گرمای زیاد سطح جاده ها به صورت از حالت استاندارد خارج میشن نیاز به ترمیم اساسی دارن.
احداث اتوبان های 4 بانده باید در اولویت قرار بگیرن.
با ورود نفتکش های عراقی به ایران وضع این جاده ها و خطراتی که به ماشین های دیگه وارد میکنن اسفناک تر شده.
خوب است به جای تفریح مردم شهر های تهران البرز .... به شمال به فکر جان مردم در دیگر جاده های ایران باشین.
محمود روزبهاني
|
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
1
49
پاسخ
ایجاد شهرکهای اقماری در مسیر پروژه که باعث توجیهپذیری اقتصادی پروژه از طریق افزایش بار و مسافر روزانه میشود به مفهوم خواندن فاتحه براي عرصه هاي جنگلي است. لطفا مسئولان در اين زمينه دقت بيشري كنند.
ناشناس
|
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
1
41
پاسخ
در مورد بودجه بگو؟! چند ده هزار میخواهید
ناشناس
|
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
1
37
پاسخ
مردم در آرزوی راه آهن عادی تمیز موندن ببینید اینا توی این اوضاع طرح میدن اینجوری
ناشناس
|
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
1
50
پاسخ
35 سال هنوز نتونستیم ازادراه شمل و تموم کنیم با ابن بخور بخوری که پیمانکارهای شهید پرور راه انداختن. انوقت فکره قطار ریلی هستید؟؟ البته یه سفره دیگه با سه بخش دیگر بخور بخورا شروع میشه مبارکشون باشه.
آشنا
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
1
51
پاسخ
این را برای نسل جوان می نویسم:
دوره جوانی ما هم از این حرفها زیاد می زدند !
بشنوید ولی اصلا باور نکنید .