اقاي روحاني واقعا متشكرم يك باز نشسته اموزش وپرورش هر كاري كردي
همه به ضرر بود پشيمان ازرايم هستم. همه چيز گران و توان خريد نيست
واقعا. دست. اين دولت درد نكند كه كار نكرده نگذاشت
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
الان مشکل شما اینه که سود 23 درسدیت شده 22 درسد؟
ناشناس
||
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
حرف بیخود نزن. پشیمانی از رای دادن به روحانی؟! میتنی بگی از سایر کاندیداها کدامشان بهتر بودند؟
ناشناس
|
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
4
61
پاسخ
دعوای این معضل جذاب کردن سایر بازار های سرمایه هستش نه این کار
پاسخ ها
باران
||
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوا عزیزم، نه دعوا.
کاربر مهمان
|
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
239
41
پاسخ
رای ما یک کلام روحانی وسلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
دوران طرفداری محض و کورکورانه تموم شده مردم آسایش میخوان
ایران
||
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دلت به چی روحانی خوشه؟!
آريا
||
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
نخير آقا ما پشيمونيم.
ناشناس
|
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
24
78
پاسخ
روحانی یا فریدون
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اخوان فریدون
ناشناس
|
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
246
62
پاسخ
روحانی ،اتفاقا خیلی مچکریم ،دیگه دوران مفت خوری و راحت طلبی تموم شد باید با پول عقل رو به کار انداخت،نه اینکه گرفت تو خونه خوابید...
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آره به همین خیال باشششش
ناشناس
||
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
دقیقا حرف منطقی زدی. اینهایی که میگن به همین خیال باش و منفی دادن به همون خیال خودشون باشن لطفاً. هشت سال کجا بودید؟ پول اصحاب کهف اینقدر توی مدت خوابشون بی ارزش نشد که پول ما توی این هشت سال شد
ناشناس
||
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
توهم !!!!!!!!!!!!!!
دوست ناشناس
||
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
تو اگه عقل داشتی که میفهمیدی پولی در کار نیست تا با عقل ناقص تو به کار انداختش ...
ساسان
||
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
راست میگه، الان خیلی ها نمی دونن باپولهاشون چکارکنن، مجبورن بدن دست این بابا و امثال اون ، خوب ایشون هم که عقلش رو بکار انداخته نتیجه چی می شه چنرغاز پول بنده خدا ها هم از دستشون میره
ناشناس
|
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
13
189
پاسخ
این کار دولت به شدت بازار ارز و طلا و کمی بعد تر مسکن را متلاطم میکند و بعد از یه مدت دوباره کم کم سود های بانکی به حالت قبل درمیاد نتیجه اینکه این وسط یه عده مردم ضعیف (مثل من) ضعیفتر میشوند و ضربه میخورند.
ناشناس
|
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
5
161
پاسخ
تیم اقتصادی دولت ذره ای به این فکر کرده اند که اگر نرخ سود بانکی را به صورت دستوری پایین بیاورند در حالی که با اجرای فاز دوم هدفمندی، دلار و سکه و زمین و خانه و .... داره به سرعت گران میشه، مردم پولهای خودشون را از بانکها خارج کرده و به سمت این بازارهای سودآور روانه می کنند و دوباره غول نقدینگی بیدار میشه و بدبختی و تورم و .... .گریه ام گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بله با وجود طیب نیا وشاپور محمدی تنها چیزی که برای تیم اقتصادی دولت روحانی مهم نیست له شدن مردم است خدا ازآنها نگذرد
ناشناس
||
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شما خیلی علاقه به افزایش قیمت زمین و مسکن داری؟ زمین و مسکن تا زمانی که تحریم ها برداشته نشه و پول نفت دوباره به جیب یک عده مثل شما سرازیر نشه افزایش نخواهد یافت یعنی دیگه پولی نمونده تو مملکت! بانک ها از کمبود نقدینگی در حال ورشکستگی هستند! توهم افزایش قیمت مسکن نداشته باشید
ناشناس
||
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
مطمئن باشيد تعمدا" اين كارها را ميكنند.
کاسب ورشکسته لال
||
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
گریه نکن عزیزم گفته هات عین واقعیته اما گوشها گرند.مردم ما عین موش ازمایشگاهی شدند حالا کسی که میخواهد دولت دوازدهم رو تحویل بگیره حتمآ میخواد دولت روحانی رو متهم کنه وبعدآ شروع به بدبختی دیگری بکند.
ناشناس
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
155
93
پاسخ
واقعا" یادش بخیر محمود عزیز منظورم احمدی نژاد درسته ما قبول داریم که اشباه فاحش داشت ولی به خدا وضعمون از الآن بهتر بود .
به راستی که آسیب پذیرترین قشر این جامعه کارگران هستند میدونید چرا ؟
چون به تومان حقوق میگیرند ولی به دلار خرج می کنند .
هر روز یه بامبول سرمون در میارن .
خدا به داد بچه هامون برسه از ما که گذشت به قول اون دوستمون ما نسل جزغاله ایم .
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
با بخش نخست فرمایش شما صد در صد مخالفم و با بخش دوم صد در صد موافقم.
آدم عاقل از ترس افعی به اژدها پناه نمی برد.
ناشناس
||
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
هر چی میکشی از کم عقلیته برادر!
همون محمود عزیز کاری کرده که الان هم داری چوبش رو میخوری
ناشناس
||
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
احمدي نژاد كه ميخواست نرخ سود رو به صفر برسونه و در دوران تورم 45 درصددر سال 90 فقط 14 درصد سوديكساله ميداد
ناشناس
||
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
همين محمود عزيزت بود كه اين بلا را سر مردم ايران آورد و غول نقدينگي را از چراغ جادو يش بيرون آورد. اصلا چرا او اين طرح را شروع كرد! نتيجه را كه ديديد!
ناشناس
||
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یادت رفته بنزین 4 برابر شد دلار 900 تومن هررزو عین بادبادک بالا پائین میشد پراید 7 تومنی رو همون آقا 18 تومن کرد و و و و و بگم؟ بگم؟
ناشناس
||
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
این چاه یارانه ها رو احمدی کند که حالا داره کل ایران رو میبلعه و پر نمیشه
ناشناس
||
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقا محمود کار بزرگی کرد. او ملت را به دولت وصل کرد. این خیلی مهمه. با کاهش ارزش پول ملی ، تاثیر کار او را کم کردند یعنی بدل زدند.
مهدی
|
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
180
35
پاسخ
سود بانکها در امریکا حدود 1/5 درصد هست و البته سود وام های بدون دلیل(بدون داشتن طرح و برنامه) بسیار بالاست. پایین اوردن سود بانکی کار بسیار بجایی بود که توسط دولت انجام شد تا سرمایه داران روز به روز فربه تر نشوند.سرمایه ها باید در کارهای تولیدی با اشخاص حقیقی به کار برده شوند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تولید؟!!!!!جوک گفتی
تبریز
||
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حالت خوبه؟ تورم تو آمریکا چقدره؟ حرف مفت ظاهرا هزینه نداره!
من
||
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تورم در آمریکا چقدر هست آقای اقتصاد دان؟؟ کدوم ... گفته سود وام بالاست ؟؟؟
سرمایه دار پولش تو بانک نیست که در بیاره ببره تو صنعت ، سرمایه دار در سایه روحانی و تیمش دلار 3500 تومنی رو از یه عده بدبخت بیچاره 2600 تومن خریده گذاشته تو گاو صندوق تو 6 ماه حداقل 30 درصد سود کرده. سرمایه دار اگه قرار بود پولش رو به امید حرفهای یه عده احم... ،که حرف دیروز و امروزشون 180 درجه باهم فرق داره ،ببره بذاره تو بانک واسه سود 20 درصدی تو کشوری که به قول خود آقایون 35 درصد تورم داره ، دیگه سرمایه دار نمی شد. در ضمن فکر کنم خودت از همون سرمایه دارهای فربه هستی که دلار 2600 رو ریختی تو گاوصندوقت و الان هم با هر حرف بی ربط اینا که دلار رو بالا می بره حال میکنی و به ریش ملت میخندی.بخند و مطمئن باش تو این مملکت همیشه به کام شماهاست
حسین
||
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
عزیز من سود بانکی در تمام کشور های دنیا متناسب با تورم لحاظ می شود. در امریکا که مثال زدی برو نرخ تورم رو نگاه کن بعد بگو چرا کار دولت ما درسته. در علم اقتصاد مثال معروفی است که می گوید تورم جشن اغنیاست و عزای فقرا.در این شرایط فعلی اقتصاد ایران این کاهش سود بانکی منجر به ازاد سازی نقدینگی موجود در بانک و سرازیر شدن ان به بازار ارز،سه و مسکن می شود و در این شرایط ثروتمندان غنی تر و فقرا فقیرتر چون سود سرمایه گذاری در بازار مسکن بسیار زیاد است و قابل مقایسه با هیچ بازاری نیست چون مسکن نیاز اولیه است و باید باشد. یا علی
ناشناس
||
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
پس معلومه کشور تولید کننده بودیم ما خبر نداریم شاید ومنظورتون تولید خودروهای ملی رانا دانا بانا نانا دادا ....البته ساخت برادر چین
mamaghani
||
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
مهدی عزیز درست می فرمایید .آ ن سودی که در آمریکا میدهند سود واقعی است =نرخ تورم-سود اسمی. این سودی که بانکهای ما میدهند سود اسمی است در واقع ضررلطفا عوامفریبی نکنید.
ایرانی
||
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
ببخشید در امریکا بخش خصوصی بسیار قوی است و مردم در آنجا با تحریم و شرکتهای زیان ده دولتی و شرکتهای وابسته به نهادهای نظامی و ... مواجه نیستند و میتوانند با خرید سهام شرکتها تا حد زیادی سود و منفعت جذب کنند . حال مردم ایران در کجا باید سرمایه گذاری کنند تا مطمئن باشند حداقل اصل پولشون از بین نمیره . بورسی در یک روز به تلاطم میافته و ارزش سهام بالا و پایین میشه ؟ مردم باید یک حداقل اعتمادی به سیستم و بورس داشته باشند تا پولشون رو به بورس ببرند و وقتی ندارند باز دنبال ارز وسکه و مسکن میرن که در این چند روز شاهد بودیم 350 تومن دلار گران شد . کار دستوری در اقتصاد فاجعه آفرین خواهد بود.
ناشناس
||
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
لطفا امريكا و يا ديگر كشورها را با ايران مقايسه نفرماييد. چه چيز ما شبيه آنها است كه اين باشد!
ناشناس
||
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
چی اینجا مثل آمریکاست که سود بانکش باشه؟
ناشناس
||
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
خب اونجا تورم زیر یه درصد هستش،یعنی سپرده گذار امریکایی ماهی نیم درصد سود خالص میگیره ولی ایران با تورم 40 درصد وسود بانکی حداکثر 22 درصد،سپرده گذار ایرانی در هر ماه درصد خالص منفی داره ودرپایان سال 18 درصدازارزش پولش کم شده! چرا ناقص به مسئله میپردازی؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
||
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
این نسخه شاید تو خیلی از کشورا جواب بده اما اینجا فقط باعث میشه رانت خوارها با سود کمتر از بانکها تسهیلات طویل المدت بگیرن و با همون تسهیلات بازار رو ملتهب کنن درجهت سود شخصی و گروهی
ناشناس
||
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دولت اگه خیلی هنر داره نرخ تورم رو بیاره پایین.
حریف تورم نمیشه به نرخ سود گیر داده
افشین
||
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
تورم هم در آمریکا کمتر از 1% است در کشوری که تورم 30 درصدی دارد سود 23% سود نیست زیان 7 درصدی است. در واقع مالیات 7 درصدی است که دولت ها با بی ارزش کردن پول ملی دزدانه از سپرده گذار می گیرند.
میانالی
||
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
عزیزم آنجا آمریکاست , اینجااگرپولی داشته باشی واحمق هم باشی وبخواهی کاری راه بیاندازی ,یک راه هزارتویی راباید طی کنی و به احتمال 99 به انتها هم نمی رسی. یک سری به شهرک های صنعتی متروکه اطراف اغلب شهر ها بزنی , می فهمی .
سامان
||
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
در ضمن باید در بخش های دیگه امنیت سرمایه گذاری بالا بره. فکر میکنید با کارهای تولیدی سرمایه داران فربه نمی شوند؟
ناشناس
|
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
11
141
پاسخ
ظلمی دیگر به اقشار متوسط به پایین جامعه. اقشاری که با استفاده سود اندک سپرده های خرد خود بخش کوچکی از بی تدبیری های اقتصادی دولت گذشته و کنونی را جبران می کردند. من ماندم که چرا هر چه تصمیم گیری و قانون از جلسات این آقایان در می آید مانند یک نیشتر به جای اقشار فرودست فرو می رود و روز و روزگار را برای آنان سخت تر می کند. هر چه بر اساس تصمیمات قبلی حضرات تدبیر و برنامه ریزی می کنی اندکی بعد با یک تصمیم جدید شما را شگفت زده می کنند. اصلا توجه ندارند که با هر تصمیم جدید و خلق الساعه زندگی عده ای از خانواده ها را دچار تشنج می کنند.
پاسخ ها
رضا
||
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
مرد حساب! اون سرمایه دار حالا می ره پولش رو از بانک بر می داره می نداز توو کار خرید و فروش مسکن و دلار و ... و بعد قیمت اونها سوبله چوبله میشه. بعدش هم که معلومه
همه به ضرر بود پشيمان ازرايم هستم. همه چيز گران و توان خريد نيست
واقعا. دست. اين دولت درد نكند كه كار نكرده نگذاشت